• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 11809اخبار امروز : 1
1

جلسه هماهنگی مراسم شب شهادت امام موسی کاظم (ع) در امامزادگان هفت شهيدان(ع) برگزار شد

  • کد خبر : 21209
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه هماهنگی مراسم شب شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان، و جمعي از مسئولين برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه امام جمعه مسجدسليمان اظهار داشتند: به فضل خداوند متعال و در سایه و برکت امام موسی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه هماهنگی مراسم شب شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان، و جمعي از مسئولين برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه امام جمعه مسجدسليمان اظهار داشتند: به فضل خداوند متعال و در سایه و برکت امام موسی کاظم (ع) و اولاد ایشان که هفت امامزاده شجره دار و شناسنامه دار آن ها به نام امام زادگان  هفت شهیدان (ع) همچون نگین بر آسمان این شهرستان می درخشند، شهرستان ما در مسیر توسعه و آبادانی رو به جلو قرار گرفته و فصل خوبی را آغاز کرده است. وي ادامه داد: از شما مدیران محترم انتظار می رود با همفکری و هم افزایی یک مراسم باشکوه و مجلل در شأن شریف آن امام همام .برگزار گردد که بی شک برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم نشان دهنده عشق و علاقه مردم ما به اهلبیت (ع) بوده و هست.

در ادامه این مراسم رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ضمن برشمردن موارد و امورات مهمی که این مراسم نیازمند آن ها می باشد خواستار مساعدت همه ادارات و نهادهای شهرستان خصوصاً خیران و مردم ولایت مدار شهرستان مسجدسلیمان شدند.

در پایان ستاد برگزاری مراسم شب شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) از عموم مردم ولایت مدار شهرستان های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا و همچنین کلیه سادات جلیل القدر حوزه ایل بزرگ بختیاری ، مدیران و مسئولین محترم ادارات و نهادهای سراسر هر سه شهرستان، نیروهای نظامی و انتطامی و همه اقشار مختلف دعوت نمود تا در این مراسم که روز دوشنبه 13/02/95 بعد از نماز مغرب و عشا در محل امامزادگان هفت شهیدان (ع) مسجدسلیمان برگزار میشود شرکت نمايند.

IMG-20160424-WA0020

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.