• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
1

پیام اینستاگرامی محسن رضایی درباره سیل خوزستان :
هیچ سیلی نمی تواند ما را از پا در آورد + عکس

  • کد خبر : 21081
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام فداکاری سرباز وظیفه مرحوم علی دیناروند را ارج نهاد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن این ارسال به شرح زیر است: سیل ممکن است خانه‌ها را ویران کند اما نمی‌تواند اراده‌ها و ارزش‌ها را از بین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام فداکاری سرباز وظیفه مرحوم علی دیناروند را ارج نهاد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان متن این ارسال به شرح زیر است:

سیل ممکن است خانه‌ها را ویران کند اما نمی‌تواند اراده‌ها و ارزش‌ها را از بین ببرد. در جریان سیل اخیر، جوانی شجاع بنام علی دیناروند در لباس مقدس سربازی، برای نجات جان دختری خردسال که به داخل رودخانه کرخه افتاده بود، خود را به آب انداخت و کودک را نجات داد، اما خود اسیر موج‌ها در کرخه شد. خداوند وی را با شهدای انقلاب و دفاع مقدس محشور گرداند.

آری، خدمت به مردم، کشور، انقلاب و اسلام نه لباس می‌شناسد و نه جا و مکان.

آن‌ که ایثار می‌کند جانی عاشق و ایمانی راسخ دارد. گاهی در لباس یک معلم کودکان را از آوار یک دیوار نجات می‌دهد، گاهی در لباس یک بسیجی در سوریه حافظ امنیت است و گاهی در لباس یک سرباز وظیفه برای نجات کودکی جان خود را به مخاطره می‌اندازد.

هیچ سیلی نمی تواند ما را از پا در آورد…

29430_278

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.