• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

سرپرست نفت مسجدسليمان:
با حمايت تماشاگران و مردم صعود به ليگ برتر دور از دسترس نيست

  • کد خبر : 20489
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

باشگا روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: با حمايت هواداران پرشور نفت و مردم، صعود به ليگ برتر دور از دسترس نيست. حسين فرجي سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از پيروزي پرگل روز گذشته در مقابل ايرانجوان بوشهر در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: با دو برد […]

باشگا روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: با حمايت هواداران پرشور نفت و مردم، صعود به ليگ برتر دور از دسترس نيست. حسين فرجي سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پس از پيروزي پرگل روز گذشته در مقابل ايرانجوان بوشهر در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت:

با دو برد شيرين و متوالي كه به دست آوررديم همچنين در نظر گرفتن بازي هاي باقيمانده صعود مجدد به ليگ برتر دور از دسترس نيست. فرجي ادامه داد: بازي روز گذشته نفت در مقابل تيمي بود كه همه بالا نشينان جدول را در خانه ي خود شكست داده است. وي گفت: اين در حالي ست كه در بازي روز گذشته نفت به دليل مصدوميت و محروميت 7 بازيكن اصلي خود را در اختيار نداشت. سرپرست تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت:

با توجه به اين كه دو بازي متوالي آينده ما با گيتي پسند و نساجي مازندران در مسجدسليمان برگزار خواهد شد انتظار داريم در اين مقطع حساس هواداران با حضور در ورزشگاه به حمايت از نفت بختياري بپردازند تا انشالله بتوانيم با نزديك شدن به رده هاي بالاي جدول و در نهايت صعود به ليگ برتر دل هواداران مان را شاد سازيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خسته نباشی قهرمان خدا قوت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.