• امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
کل اخبار 11792اخبار امروز : 2
1

آزادسازی ۵۰ قطعه بلبل درطبیعت زیبای روستای سی میلی

  • کد خبر : 19676
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به همت اهالی دوستدار محیط زیست  روستای سی میلی(درامتدادجاده مسجدسلیمان به هفتکل) طی مراسمی پنجاه قطعه پرنده از گونه بلبل درطبیعت زیبای این روستا رهاشدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم که برای سومین سال متوالی با حضور اهالی روستای سی میلی برگزار می گردد دهها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به همت اهالی دوستدار محیط زیست  روستای سی میلی(درامتدادجاده مسجدسلیمان به هفتکل) طی مراسمی پنجاه قطعه پرنده از گونه بلبل درطبیعت زیبای این روستا رهاشدند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این مراسم که برای سومین سال متوالی با حضور اهالی روستای سی میلی برگزار می گردد دهها قطعه بلبل که با هزینه شخصی اهالی این روستا خریداری شده بود به دست کودکان آزادشد.
مجید زارعی از مسوولان برگزاری این مراسم  تقویت فرهنگ دوستداری محیط زیست را از اهداف این برنامه برشمرد و گفت: با رها سازی این تعداد بلبل در سومین سال متوالی فرهنگ توجه به محیط زیست بیش از پیش در میان اهالی این روستا تقویت شده است.
سلیمانی از دیگر مسوولان این برنامه زببا گفت: شعار دوستداران محیط زیست اهالی روستای سی میلی شعار شکار ممنوع است و خوشبختانه اهالی روستا همگی درخصوص عدم شکارحیوانات اشتراک نظر دارند.
گفتی است مشابه برنامه مذکور به مناسبت دهه فجر در روستای یاد شده مجدد برگزار خواهد شد.

IMG-20160130-WA0002IMG-20160130-WA0001

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. تبریک میگم به همتبارانم در 30 میلی 

  2. درود بر اهالی فرهنگمدار و آزاده سی میلی امیدوارم همانطور که مراسم شاهنامه خوانی از این روستا آغاز و به دیگر مناطق مسجدسلیمان کشیده شد این سنت زیبا و عشق به طبیعت و محیط زیست نیز سرمشقی باشد برای سایر روستاها و مناطق بختیاری.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.