• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
کل اخبار 11790اخبار امروز : 2
1

رئیس هیئت والیبال اندیکا: تیم والیبال اندیکا به‌دلیل مشکلات مالی از لیگ کشور انصراف داد/ عدم توجه باعث مرگ ورزش اندیکا می‌شود

  • کد خبر : 19593
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس هیئت والیبال اندیکا گفت: تیم والیبال اندیکا به‌دلیل مشکلات مالی زیاد از لیگ کشور انصراف داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، احمد طاهری با اشاره به کناره‌گیری تیم والیبال شهرستان اندیکا از مسابقات کشوری والیبال اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته بدون داشتن پشتوانه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس هیئت والیبال اندیکا گفت: تیم والیبال اندیکا به‌دلیل مشکلات مالی زیاد از لیگ کشور انصراف داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، احمد طاهری با اشاره به کناره‌گیری تیم والیبال شهرستان اندیکا از مسابقات کشوری والیبال اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته بدون داشتن پشتوانه مالی و دستان خالی به این‌دوره از رقابت‌ها صعود کرده، اینک به‌دلیل عدم حمایت و نداشتن حامی مالی از این‌دوره از مسابقات کناره‌گیری کردیم.

وی با اشاره به درخواست از سایر مسئولان شهرستان برای حمایت، افزود: از زمان ورود به زیرگروه کشور تا حضور در مسابقات مختلف برای رفع مشکلات خود رایزنی‌های زیادی را با مسئولان شهرستان انجام دادیم امام هیچ‌گونه حمایتی از ما صورت نگرفت.

رئیس هیئت والیبال اندیکا با تشکر از همراهی و حمایت فرماندار شهرستان، خاطرنشان کرد: چه در زمان صعود به مسابقات کشوری و چه در زمان حضور در این مسابقات حتی یک پیام هم از جانب مسئولان ادارات شهرستان برای ما ارسال نشد که باعث دلگرمی باشد.

وی در پایان گفت: این عدم توجه به تیم باعث شد مجموعه از هم پاشیده، تعدادی از بازیکنان از این ورزش خداحافظی کرده و از این‌رو با نبود حامی مالی برای تیم‌های ورزشی در شهرستان شاهد مرگ ورزش اندیکا باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.