• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
1

رضا كريمي: با توجه به تعطيلي روزهاي پاياني هفته هنوز حكم برائت حاجتپور به دست فرماندار محترم نرسيده است اما دوستان نگران نباشند فردا اين مشكل برطرف خواهد شد/ هاشمي هم يكي از گزينه هاست اين كه مي گويند ايشان شانس بيشتري نسبت به ديگر گزينه ها دارد بازي رسانه اي ست

  • کد خبر : 19542
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

امشب جلسه اعضاي شوراي شهر براي بررسي گزينه هاي شهردراي برگزار مي شود اما اين كه امشب شهردار مشخص شود چيزي مشخص نيست/ با توجه به اين كه بعدازظهر چهارشنبه حكم برائت حاجتپور صادر شد و عملاً با تعطيلي 5 شنبه و جمعه ادارات و ارگان ها مواجه شديم اين حكم هنوز به دست فرماندار […]

امشب جلسه اعضاي شوراي شهر براي بررسي گزينه هاي شهردراي برگزار مي شود اما اين كه امشب شهردار مشخص شود چيزي مشخص نيست/ با توجه به اين كه بعدازظهر چهارشنبه حكم برائت حاجتپور صادر شد و عملاً با تعطيلي 5 شنبه و جمعه ادارات و ارگان ها مواجه شديم اين حكم هنوز به دست فرماندار محترم نرسيده است اما دوستان نگران نباشند انشالله فردا اين مشكل برطرف خواهد شد/  هاشمي نيز همانند گزينه هاي ديگر به شورا آمد و برنامه هاي خود را ارائه كرد اما انتخاب ايشان توسط اعضاء به عنوان شهردار و يا شانس بيشتر ايشان نسبت به ديگر گزينه ها را شديداً تكذيب مي كنم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رضا كريمي عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: امشب جلسه اعضاي شوراي شهر براي بررسي گزينه هاي شهردراي برگزار مي شود. اما اين كه امشب شهردار مشخص شود چيزي مشخص نيست. كريمي در بخش ديگري از سخنان خود با توجه به تبرئه كورش حاجتپور گفت: تبرئه مهندس حاجتپور باعث خوشحالي اعضاء شورا گرديد و خوشحالم با توجه به قطعي بودن اين حكم مجدداً ايشان را در شورا خواهيم ديد تا بتوانيم از كمك هاي ايشان استفاده كنيم.

وي گفت: با توجه به اين كه بعدازظهر چهارشنبه حكم برائت حاجتپور صادر شد و عملاً با تعطيلي 5 شنبه و جمعه ادارات و ارگان ها مواجه شديم اين حكم هنوز به دست فرماندار محترم نرسيده است اما دوستان نگران نباشند انشالله فردا اين مشكل برطرف خواهد شد.

عضو شوراي شهر مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با خبر يكي از سايت هاي استاني كه از گزينه هاشمي به عنوان اصلي ترين گزينه شورا نام برده بود گفت: اين ها بازي هاي رسانه اي ست و به هيچ وجه چنين خبري صحت ندارد، هاشمي نيز همانند گزينه هاي ديگر به شورا آمد و برنامه هاي خود را ارائه كرد اما انتخاب ايشان توسط اعضاء به عنوان شهردار و يا شانس بيشتر ايشان نسبت به ديگر گزينه ها را شديداً تكذيب مي كنم.

كريمي در پايان سخنان خود اظهار داشت: انتظار مي رود همه ما در اين مقطع حساس به دور از حاشيه پردازي و سخنان تنش زا براي آباداني و تعالي مسجدسليمان گام برداريم. قطعاً مردم بهترين قضاوت كنندگان خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. درررود بر مهندس کریمی 

  2. دوره شماتمام شده هنوزنتونستین شهردارانتخاب کنید…………

  3. تبی وجهی شهرداری این شهر رنگ و بوی عید به خود نگرفته و بسیاری از میادین اصلی این شهر از بوی بهار محروم مانده و گویی نوروزهای گذشته دوران پر رونق تر نمادهای نوروزی در این شهر پر مسافر بوده اند!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.