• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 11787اخبار امروز : 1
2

ورق نفت در 15 دقيقه برگشت

  • کد خبر : 19027
  • ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان / یوسف خدامرادی: هفته بیستم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی/ پنجشنبه 3 دی 94 – ساعت: 14:15 نفت مسجدسلیمان 3 – آلومینیوم اراک 2 گل ها: حمزه حدادی (67) میلاد صالحوند (75) سجاد موسوی (90) – عباس یحیی بیگی (20) و جواد مولایی (38) داور: روح الله شریفی کمک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان / یوسف خدامرادی: هفته بیستم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی/ پنجشنبه 3 دی 94 – ساعت: 14:15
نفت مسجدسلیمان 3 – آلومینیوم اراک 2
گل ها: حمزه حدادی (67) میلاد صالحوند (75) سجاد موسوی (90) – عباس یحیی بیگی (20) و جواد مولایی (38)
داور: روح الله شریفی
کمک داوران: فرزاد بهرامی و مرتضی هوشیار
اخراج: وحید نعمتی (55- آلومینیوم)
اخطار: حمزه حدادی، اتابک نمازی، سجاد موسوی (نفت) – عماد میرجوان، ابوالفضل کمانی (آلومینیوم)
تماشاگر: دو هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی (46- پژمان باقری)، حمزه حدادی، اتابک نمازی، خیرالله ویسی، محمد خان احمدی، رامین قربانی، ستار دراجی (59- میلاد صالحوند)، احمد داودی، احسان علوان زاده (77- میلاد داودی)، بهرام احمدی و سجاد موسوی.
سرمربی: فرزاد حافظی

آلومینیوم اراک: مصطفی میرزایی، ابوالفضل کمانی، مهدی قریشی، حامد بصیری، عماد میرجوان (59- احمد عرب زاده)، محمد آشتیانی، وحید نعمتی، رضا سلیمانی (46- رضا اعتمادی)، مرتضی محفوظی، جواد مولایی (85- میثم آقایی) و عباس یحیی بیگی.
سرمربی: غلامرضا دلگرم

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک با نتیجه مساوی به پایان رسید.

زردپوشان نفت در حالی نیمه اول را با دو گل بازنده به رختکن رفتند که چند موقعیت گلزنی را در این نیمه خلق کرده بودند. نیمه اول دیدار نفت و آلومینیوم یک بازی پایاپای بود ولی تیم مهمان با استفاده از حداقل موقعیت ها توانست دوبار در دقایق 20 و 38 توسط یحیی بیگی و مولایی دروازه نفت را باز کند. این در حالی بود که تیم نفت چندبار فرصت گلزنی داشت اما ضربات خان احمدی (24)، سجاد موسوی (30)، خان احمدی (35) و داودی (42) توسط مصطفی میرزایی دروازه بان تیم اراک دفع شدند تا نیمه نخست با دو گل به سود آلومینیوم تمام شود.

در نیمه دوم، تیم نفت برای جبران نتیجه دست به حمله زد و اخراج وحید نعمتی بازیکن آلومینیوم در دقیقه 55 هم به زردپوشان فرصت داد تا بازی را کاملاً در دست بگیرند و در کمتر از هشت دقیقه، دو گل خورده را جبران کنند. ابتدا حمزه حدادی (67) و سپس میلاد صالحوند (75) برای نفت گل زدند تا همه چیز برابر شود و 15 دقیقه پایانی مسابقه از حساسیت زیادی برخوردار شود.

در دقایق پایانی، تیم نفت مسجدسلیمان برای زدن گل پیروزی روی دروازه تیم آلومینیوم اراک خیمه زد و در نهایت در دقیقه 90 توسط سجاد موسوی به گل سوم و پیروزی بخش رسید تا تیم نفت با سه گل از بازیکنان اهل مسجدسلیمان و با سه امتیاز شیرین راهی تعطیلات میان فصل شود.

شرح گل ها
اشتباه رامین قربانی در دفع توپ باعث شد تا عباس یحیی بیگی در موقعیت شوتزنی قرار بگیرد که ضربه دیدنی این بازیکن یوسف بهزادی را به اشتباه و پذیرش گل وادار کرد.

خطای حمزه حدادی روی مهاجم آلومینیوم یک ضربه پنالتی را برای تیم مهمان به همراه داشت که این ضربه توسط جواد مولایی تبدیل به گل شد.

حمزه حدادی کاپیتان تیم نفت پس از یک – دو کردن با سجاد موسوی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد.

ارسال محمد خان احمدی و ضربه سر تماشایی میلاد صالحوند به تور دروازه تیم آلومینیوم بوسه زد.

در پی ارسال بهرام احمدی و تأثیرگذاری میلاد داودی، توپ به سجاد موسوی رسید تا این بازیکن با یک ضربه زمینی، گل سوم و پیروزی بخش نفت را وارد دروازه مهمان کند و شادی را به استادیوم مسجدسلیمان بیاورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.