• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

دكتر اسماعيل جليلي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: به دور از هياهوهاي سياسي مطالبات مردم استان خوزستان را با وزرا مطرح نموديم

  • کد خبر : 1859
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱

افراد پیشنهادی با تجربه و مسلط به حوزه ای هستند که معرفی شده اند و این جزو نکات مثبت این کابینه معرفی شده به حساب می آید. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعيل حليلي رييس مجمع نمايندگان خوزستان در گفتگو با باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: در ادامه جلسات، مجمع نمايندگان استان خوزستان به دور […]

افراد پیشنهادی با تجربه و مسلط به حوزه ای هستند که معرفی شده اند و این جزو نکات مثبت این کابینه معرفی شده به حساب می آید.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعيل حليلي رييس مجمع نمايندگان خوزستان در گفتگو با باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: در ادامه جلسات، مجمع نمايندگان استان خوزستان به دور از هياهوهاي سياسي مطالبات مردم استان را با وزراي پيشنهادي مطرح نمودند وي ادامه داد: طي جلساتي كه باوزراي پيشنهادي داشتيم امروز مطالبات مردم قهرمان و هميشه در صحنه استان خوزستان را با آنان مطرح نموديم. نماينده مردم مسجدسليمان، لالي،هفتكل و انديكا افزود: مشكلات امنيتي با وزير اطلاعات، مشكلات صنعت،بازرگاني و معادن با وزير صنعت، مشكلات فرهنگيان و دانش آموزي و آموزش و پرورش را با نجفي وزير آموزش و پرورش در ميان گذاشتيم. وي در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با وزراي پيشنهادي گفت:

افراد پیشنهادی با تجربه و مسلط به حوزه ای هستند که معرفی شده اند و این جزو نکات مثبت این کابینه معرفی شده به حساب می آید.

ايشان در ارتباط با ويژگي هاي منفي كابينه گفتند: میانگین سنی افراد پیشنهادی بسیار بالاست، و افزود: کابینه معرفی شده ازکابینه های پیر دوران بعد از انقلاب ماست هر چند جایگزین این پیری، تجربه ای است که هر کدام از آقایان دارند اما تحرک پذیری درکابینه ممکن است پایین تر از انتظاری باشد که از آن انتظار می رفت.

دکترجلیلی در خصوص این که آقای روحانی حوزه های سیاسی را در اختیار اصول گرایان گذاشته است در خصوص میزان رای آوری اعضای کابینه با توجه به ویژگی فراجناحی آن گفت: برای رأی آوری باید منتظر بود و عکس العمل مجلس نسبت به اظهارات و برنامه های وزرای پیشنهادی را دید.

وی با اشاره به این که گفته می شود که سهم دهی زیادی در کابینه آقای روحانی وجود دارد، ادامه داد: هیچ چیز در این شرایطی که ما در حال حاضرقرار داریم تعیین شده نیست. اما نکته قابل توجه این است که خود آقای روحانی بیان کردند که روی بحث سهم بندی کار نکرده اند و به نظر می رسید که باید در انتخاب افراد توزیع اعتدال بیشتری صورت می گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.