• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

اتفاقات ویژه بازی گل گهر و نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 18335
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و نفت مسجدسلیمان با اتفاقاتی همراه بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، در اواخر نیمه اول این مسابقه، اسماعیل کیانی بازیکن گل گهر و کیومرث چراغی بازیکن نفت از ناحیه سر با هم برخورد کردند. این دو بازیکن پس از مداوا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و نفت مسجدسلیمان با اتفاقاتی همراه بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، در اواخر نیمه اول این مسابقه، اسماعیل کیانی بازیکن گل گهر و کیومرث چراغی بازیکن نفت از ناحیه سر با هم برخورد کردند. این دو بازیکن پس از مداوا توسط پزشکان به بازی برگشتند اما پس از سپری شدن سه دقیقه، اسماعیل کیانی ناگهان روی زمین افتاد و توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت تا تحت مراقبت پزشکی قرار بگیرد.
همچنین در نیمه اول این مسابقه، یک هوادار تیم گل گهر سیرجان، با به صدا در آوردن متوالی یک سوت که صدای آن با صدای سوت داور مسابقه شباهت داشت، باعث ایجاد اخلال در جریان بازی شد. در همین راستا، داور از مسئولان برگزاری مسابقه درخواست کرد به این موضوع رسیدگی کنند.
تیم نفت مسجدسلیمان در طول این دیدار از هشت بازیکن زیر 23 سال استفاده کرد تا برای اولین بار بتواند از گل گهر سیرجان امتیاز بگیرد. تیم گل گهر در طول سالیان گذشته موفق شده بود تمامی مسابقاتش مقابل نفت مسجدسلیمان را با پیروزی پشت سر بگذارد.
لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سایت خوبی داری موفق باشی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.