• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
0

رييس روابط عمومي هلال احمر خوزستان: سیل 6 خانه در مسجدسلیمان را بلعید

  • کد خبر : 17790
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بارش شدید باران در چند روز گذشته باعث تخریب 6 واحد مسکونی در منطقه کاروان سرای مسجدسلیمان شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به این که 6 واحد مسکونی در اثر بارنگی شدید تخریب شدند، افزود: 35 تن در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بارش شدید باران در چند روز گذشته باعث تخریب 6 واحد مسکونی در منطقه کاروان سرای مسجدسلیمان شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به این که 6 واحد مسکونی در اثر بارنگی شدید تخریب شدند، افزود: 35 تن در زیر آوار گرفتار شده بودند که توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان نجات یافتند.

مجتبی طحان به عملیات امداد و نجات در مناطق عشایر این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: 2 خانوار عشایری در منطقه عشایری هفت شهیدان مسجد سلیمان نیز متحمل خسارات مالی شده اند.

وی همچنین از وقوع سیلاب در روستای گزستان بخش میداوود شهرستان باغملک خبر داد و اذعان کرد: بارش شدید موجب تخریب پل عبوری این روستا و بروز مشکلات تردد برای اهالی این روستا شد.

طحان بیان داشت: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با تجهیزات مورد نیاز در مناطقی از استان که بر اثر بارندگی دچار سیلاب و آب گرفتگی شده اند در حال آماده باش هستند.

طبق اعلام مراکز درمانی بیش از 11 هزار نفر در استان بر اثر تنگی نفس بعد از بارش باران راهی بیمارستان ها شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.