• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

جلسه ” عملیات تولید ” شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در واحد عملیاتی نفت سفید برگزار شد

  • کد خبر : 17760
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه صبحگاهی” عملیات تولید ” شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ابتدای این هفته در واحد عملیاتی نفت سفید تشکیل و برگزار شد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی این شرکت، این جلسه با حضور مدیرعامل و کلیه مدیران و روسای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه صبحگاهی” عملیات تولید ” شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ابتدای این هفته در واحد عملیاتی نفت سفید تشکیل و برگزار شد .

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی این شرکت، این جلسه با حضور مدیرعامل و کلیه مدیران و روسای واحدهای مرتبط در واحدهای عملیاتی این شرکت و به پاس قدردانی از کلیه دست اندرکاران عملیات موفق رکوردگیری تولید برگزار شد.

در این جلسه که مهم ترین جلسه مدیریتی در خصوص بررسی شرایط تولید نفت و گاز و هماهنگ کردن بخش های مختلف به منظور تسریع در انجام وظایف محوله در میان شرکت های بهره بردار نفت و گاز می باشد مسائل مختلف مربوط به تولید بررسی و در خصوص آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

طی این جلسه که حدود 3 ساعت به طول انجامید مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ضمن تشکر از کلیه پرسنل عملیاتي، تعمیراتی، فنی، خدماتی، حراستی و ستادی این شرکت که با تلاش، هماهنگی، انسجام و سرعت عمل بی نظیر خود تولید این شرکت را بسیار بالاتر از مقدار تعهد شده رساندند تقدیر و تشکر نمود.

مهندس ابرهیم پیرامون همچنین به بیان تنگناها و مشکلات در طول مدت رکوردگیری اشاره کرد و از کلیه پرسنل بخش های مختلف این شرکت جهت انجام این مأموریت مهم و خطیر تقدیر و تشکر نمود و برای آنها توفیق در اجرای کلیه مأموریت ها و وظایف را آرزو نمود.

پس ازصحبت های مهندس پیرامون، جلسه با روال همیشگی خود برگزار و در پایان هم کلیه مشکلات و موارد مرتبط با تولید از مخزن و واحد بهره برداری نفت سفید مطرح و تصمیمات لازم در خصوص رفع آنها اتخاذ گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.