• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

قهرمان ششم پرورش اندام دنیا: در صورت حمایت مسئولین، سال آینده قهرمانی جهان را به همشهریان عزیزم و بختیاری های سراسر دنیا تقدیم می کنم

  • کد خبر : 17510
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حاجت مولایی غریبوند از سال ۱۳۷۲در رشته پرورش اندام فعالیت خود را آغاز نمود. وی تاکنون بیش از ۳۰ عنوان استانی،۴ عنوان قهرمانی کشور و یک عنوان ششم جهانی را در کارنامه خود دارد. مولایی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اظهار داشت: امسال توانستم در مسابقات کشوری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حاجت مولایی غریبوند از سال ۱۳۷۲در رشته پرورش اندام فعالیت خود را آغاز نمود. وی تاکنون بیش از ۳۰ عنوان استانی،۴ عنوان قهرمانی کشور و یک عنوان ششم جهانی را در کارنامه خود دارد. مولایی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان اظهار داشت:

امسال توانستم در مسابقات کشوری در وزن ۸۰ کیلو گرم طلا بگیرم . وی ادامه داد: از آنجا که امسال مسابقات جهانی در کیش برگزار می شد تمام تلاشم این بود تا بتوانم در وزن ۷۰ کیلو شرکت کنم اما متاسفانه در روز وزن کشی با۷۵۰گرم اضافه وزن مجبور شدم در یک وزن بالاتر و در وزن۸۰ کیلو شرکت کنم. که به لطف خداوند با ۹ کیلو کم تر از رقیبان عنوان ششم رابه دست آورم. یاداوری کنم دررشته پرورش اندام تانفرششم حکم اهدا میگردد. مولایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:

در تمام این مسابقات و بدون کمک از مسؤلین و با هزینه شخصی در مسابقات شرکت کردم. متأسفانه به هر جا مراجعه کردم می گفتند بودجه نداریم. ورودی مسابقات و ایاب و ذهاب حدود۳ میلیون تومان شد که تمام آن را دوست خوبم بهروز منصوری متقبل شدند. که جا دارد از ایشان تشکر کنم. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان قهرمان پرورش اندام کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بنده در هر مسابقه ای که شرکت می کنم بین ۱۲ تا 15 میلیون تومان هزینه تغذیه و مکمل هایم می شود تا بتوانم در مدت چهار ماه رژیم سخت در این مسابقات شرکت کنم به همین دلیل از همه مسؤلین خواهش می کنم از آنجا که تنها کسی هستم که در این رشته به صورت حرفه ای کار می کنم توجه بیشتری نشان دهند. مقام آوردن در این رشته در کشور و حتی در استان بسیار مشکل است اما قول می دهم در صورت حمایت مسئولین در سال آینده قهرمانی جهان را به همشهریان عزیز و بختیاری های سراسردنیا تقدیم کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.