• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

رضا كريمي: تعامل بايد دوجانبه باشد/ ماهها از رأی صادره پرداخت ۹۲ میلیاردی به شهرداری گذشت اما اقدامی براي پرداخت اين بدهي صورت نگرفته است

  • کد خبر : 17173
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رضا كريمي عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: 92 ميليارد بدهي شركت نفت به شهرداري مي تواند بسياري از مشكلات مسجدسليمان را مرتفع سازد. وي گفت: علیرغم گذشت ماهها از رأی صادره پرداخت ۹۲ میلیاردی نفت به شهرداری هنوز اقدامی عملي براي پرداخت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رضا كريمي عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: 92 ميليارد بدهي شركت نفت به شهرداري مي تواند بسياري از مشكلات مسجدسليمان را مرتفع سازد. وي گفت: علیرغم گذشت ماهها از رأی صادره پرداخت ۹۲ میلیاردی نفت به شهرداری هنوز اقدامی عملي براي پرداخت اين بدهي به شهرداري صورت نگرفته است، البته در اين رابطه شوراي شهر و شهرداري اقدامات قانوني خود را براي احقاق حقوق مردم انجام داده اند كه اميدواريم با حمايت مسئولين شهرستان اين مبلغ هر چه سريع تر پرداخت شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان كريمي با تشكر از حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان كه چندين بار در خطبه هاي نماز جمعه خواستار پرداخت مبلغ مصوبه در كميسيون ماده 77 شده اند گفت: به اعتقاد من اين مشكل مي تواند به خوبي حل شود به شرط آن كه دوستان ما در نفت همكاري اشان را بيشتر كنند. عضو شوراي شهر مسجدسليمان ادامه داد: همان طور كه قبلاً گفته ام من به عنوان نماینده شهر و عضو این کمیسیون مؤظف به پاسخگویی به مردم هستم و به همین دلیل به صورت ویژه با همراهي ديگر همكارانم این مسئله را تا حصول نتيجه پیگیری خواهيم کرد. كريمي ادامه داد: ما حاضر هستيم آنگونه كه مسئولين محترم نفت علاقمند هستند اين پرداخت صورت بگيرد چه به صورت اقساط و يا اين كه در قالب انجام پروژه اما اين تعامل بايد دوجانبه باشد در غير اين صورت قانون بهترين مرجع رسيدگي به اين پرونده خواهد بود.

نماينده شوراي شهر در كميسيون ماده 77 در پايان سخنان خود ضمن تشكر از زحمات و تلاش های امام جمعه، فرماندار و دادستان محترم مسجدسلیمان گفت: انصافاً تلاش های این عزیزان که دغدغه ی مسجدسلیمان را داشته و دارند انکار ناپذیر است و بنده به نوبه ی خودم از تک تک آن ها کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم و از اين عزيزان مي خواهم مثل گذشته ما را جهت رسيدن به احقاق حقوق بر حق مردم ياري كنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای کریمی لطف بفرمائید بودجه این دوسال دریافتی و هزینه ها و پروژه های اجرایی را که انجام دادید برای مردم شفاف سازی کنید. تا مردم اطمینان حاصل نمایند که اگر این بودجه در اختیاراتان قرار گیرد درست هزینه میشود.
    امیدوارم نفت هر چه سریعتر این پول را در اختیار کمیته ای متخصص و متعهد قرار دهد تا با کارشناسی در سطح شهر و با اولویت بندی طرحها انجام شوند.
    یکی از مشکلات شهرداری استخدامهای نیروهایی بوده که طی این چندساله کارآمدی چندانی نداشته اند…و متخصصین پشت در مانده اند..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.