• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

ساختمان جديد دانشگاه پيام نور مسجدسليمان افتتاح شد (تصاوير)

  • کد خبر : 17155
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در مراسمی با حضور علیرضا رازقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شوراي اسلامي، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، جمعی از مسئولین شهرستان، رؤساي دانشگاههاي پيام نور شهرهاي همجوار،مسعود شهبازي رييس دانشگاه آزاد و دانشجویان دانشگاه پيام نور به طور رسمی افتتاح شد. در ابتداي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در مراسمی با حضور علیرضا رازقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شوراي اسلامي، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، جمعی از مسئولین شهرستان، رؤساي دانشگاههاي پيام نور شهرهاي همجوار،مسعود شهبازي رييس دانشگاه آزاد و دانشجویان دانشگاه پيام نور به طور رسمی افتتاح شد.

در ابتداي اين مراسم بهرام نیک بخش رئیس دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان در سخناني اظهار داشت: این واحد دانشگاهی بعد از 14سال به استقلال مکانی دست یافت و ساختمان مستقل به عنوان یک زیر بنا در پیشرفت علمی این دانشگاه قطعاً موثر خواهد بود. وی افزود: این پروژه در سه طبقه آموزشی , 2220 متر مساحت و 20 کلاس احداث شده است و بمنظور ارائه متمرکز خدمات به دانشجویان کلیه خدمات اداری و آموزشی هم در همین مکان جدید به دانشجویان ارائه می شود.

نیک بخش اظهار داشت : در بحث تحصیلات تکمیلی و تبدیل این واحد آموزشی به مرکز آموزشی تنها کمبود ما داشتن ساختمان مستقل بود که خوشبختانه این امر امروز محقق شد و انتظار می رود همکاران ما در سازمان مرکزی و شورای گسترش دانشگاه پیام نور در آینده ای نزدیک مجوز ارتقا این واحد را به مرکز آموزشی صادر کنند. رئیس دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان ضمن تقدیر و تشکر از اهدا کنندگان زمین به دانشگاه پیام نور گفت: زمین 10 هکتاری دانشگاه در سال 1387 از طرف طایفه شهنی به دانشگاه واگذار شد و در سال 89 با حضور مسئولین کلنگ زنی شد.

عملیات احداث در سال 1390 با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال آغاز شد و با تلاش همکاران امروز به طور رسمی ساختمان دانشگاه افتتاح می شود .وی یادآور شد: هم اکنون 3 هزار نفر دانشجو در 23 رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان تحصیل می کنند.نیک بخش تاکید کرد: طی 5 سال اخیر شاهد بهبود شاخص های دانشگاه و کسب رتبه های برتر در سطح استان و کشور بوده ایم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي نيز در سخناني اظهار داشت: خداوند را شاكر هستيم كه امروز شاهد افتتاح ساختمان جديد دانشگاه پيام نور هستيم وي گفت: اگر همكاري مردم نباشد توسعه امكان پذير نيست. يكي از دغدغه هاي جدي در طول سال هاي گذشته در روند توسعه ناهماهنگي ها و ناهمگوني ها بوده است.

نماينده مردم مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به دكتر رزاقي زاده رييس دانشگاههاي پيام نور استان خوزستان گفت: اگر چه امروز دانشگاه پيام نور افتتاح مي شود اما شما اطلاع داريد كه اين دانشگاه نياز به توسعه ي جدي در بخش هاي مختلف دارد كه اميدواريم برنامه توسعه ي آن از همين امسال در دستور كار قرار بگيرد. دكتر جليلي در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با دانشگاههاي هفتكل ، لالي و انديكا گفت: دانشگاه هفتكل مراحل پاياني اش را طي مي كند و در يكي دو ماه آينده رسماً به بهره برداري خواهد رسيد. فرآيند توسعه دانشگاههاي انديكا و لالي نيز شروع شده اما كند پيش مي رود. نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در بخش پاياني سخنان خود اظهار داشت: رويكرد ما در ادامه براي توسعه در بخش هاي مختلف بر اساس شرايطي ست كه در آن قرار داريم اما چند شاخص است كه براي ما اهميت دارد يكي از اين شاخص ها اهميت فعاليت هاي آموزشي ست و نكته بعد بحث رفاه دانشجويان است كه نياز است محيط آموزشي را به گونه اي مهيا كنيم تا اين ها بتوانند از ظرفيت هاي خودشان بهره بگيرند.

در حاشيه:

لازم به ذكر است مجري گري اين برنامه بر عهده ي آرمان موري احمدي از مجريان برجسته ي خوزستاني بود.

حسين محمدي (چراغعلي) به همراه محمد ياوري يكي از خوانندگان پاپ در اين مراسم به اجراي برنامه پرداختند.

از مديراني كه در راه اندازي اين پروژه به دانشگاه پيام نور كمك كرده بودند با لوح سپاس تقدير شد.

2 copy

1 copy9 copy11 copyIMG_2202 copyIMG_2176 copy7 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.