• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

بازدید و کنترل آلودگی واحد جذب آب حوزه نفتی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 17108
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ریاست اداره محیط زیست مسجدسلیمان از واحد جذب آب بازدید کرد. بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با بیان این مطلب گفت: با پی گیری های مستمر این اداره مراحل عمرانی ساخت حوضچه پساب واحد جذب آب جهت رفع آلایندگی آغاز به کار نمود. به گزارش سايت خبري […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ریاست اداره محیط زیست مسجدسلیمان از واحد جذب آب بازدید کرد. بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با بیان این مطلب گفت: با پی گیری های مستمر این اداره مراحل عمرانی ساخت حوضچه پساب واحد جذب آب جهت رفع آلایندگی آغاز به کار نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: واحد جذب آب در ارتفاعات مسجدسلیمان واقع شده و گاز به عنوان خوراک اصلی مجتمع از شش حلقه چاه اختصاصی تأمین می شود. این واحد شامل بخش های نم زدایی، واحد شیرین سازی گاز، چاههای گاز و خط لوله می باشد که در طی سالیان گذشته به علت عدم مدیریت صحیح واحد مذکور پساب حاصل از فعالیت که شامل ترکیبات هیدروکربنی و …. می باشد بدون هیچ مدیریت و اقدام زیست محیطی در محیط پیرامون رهاسازی می گردید که ضمن ایجاد آلایندگی، از بین رفتن منابع آب و خاک را نیز به دنبال داشته است و شهر مسجدسلیمان را نیز تحت تأثیر قرار داده است. با تغییر مدیریت آن واحد، بازدید ها و ارائه نقطه نظرات زیست محیطی از سوی اداره محیط زیست به مسئولین ذیربط آن واحد، در نهایت منجر به اقدامات اساسی از جانب آن واحد گردید به نحوی که پساب خروجی توسط دستگاه پمپاژ که یک حلقه چاه متروکه در منطقه تزریق میگردد.

رئیس اداره محیط زیست مسجدسلیمان افزود: با انجام امر فوق مقدار زیادی آلودگی ها واحد کنترل و به عنوان اقدامی مثبت تلقی می گردد که امیدواریم با پیگیری های این اداره و درایت مسئولین جدید آلودگی واحد جذب آب به صورت کلی کنترل و مطابق استانداردهای زیست محیطی گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.