• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
کل اخبار 11788اخبار امروز : 0
1

رییس اداره آموش وپرورش: کسب رتبه های ممتاز استان خوزستان توسط مدارس صدرای مسجدسلیمان

  • کد خبر : 17051
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان کسب رتبه های برتر علمی استان را توسط مدارس صدرای سازمان تبلیغات اسلامی، موفقیتی بزرگ برای شهرستان دانست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان منوچهر قاسمی، رئیس اداره آموزش وپرورش مسجدسلیمان در جمع دانش آموزان علوم ومعارف اسلامی صدرای این شهرستان به ایراد سخن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان کسب رتبه های برتر علمی استان را توسط مدارس صدرای سازمان تبلیغات اسلامی، موفقیتی بزرگ برای شهرستان دانست.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان منوچهر قاسمی، رئیس اداره آموزش وپرورش مسجدسلیمان در جمع دانش آموزان علوم ومعارف اسلامی صدرای این شهرستان به ایراد سخن پرداخت.

رئیس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان که به مناسبت مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با ایراد سخن پرداخت، تأکید کرد: مدارس صدرا علی رغم نوپا بودن موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده ودر حوزه علوم انسانی در سطح استان وشهرستان بهترین رتبه های تحصیلی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: دبیرستان دخترانه صدرا با کسب بهترین معدل استانی در دروس معارف باعث شد تا نگاه‌ها و توجهات خاص به این مدارس بیشتر شود و خانواده‌ها از اینکه فرزندانشان در این مدارس به کسب علم ودانش می‌پردازند بسیار راضی هستند.

قاسمی با تأکید بر حمایت همه جانبه از مدارس صدرا افزود: دانش آموزان صدرا در کسب مهارت‌های اخلاقی و سبک زندگی کاملا متمایز هستند واین خصوصیت خاص مدارس صدرا است که اهمیت تربیت وعلم بصورت متوازن و متعادل را در دستور کار دارد ومستمرا این فعالیت را با نگاهی ارزشی والهی ادامه می‌دهد.

در پایان تأکید کرد:ما معتقدیم فرصت بسیار خوبی برای خانواده‌ها فراهم شده تا با فراغت بال فرزندان خود را در علوم ومعارف اسلامی مسلح به علم واخلاق کنند و معتقدیم با روندی رو به رشد این مدارس و با توجهی که اساتید مبرز وپرتلاششان دارند، به زودی مدارس صدرا با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در سطح کشور امتیازات منحصر به فردی را کسب خواهند کرد.

گفتنی است، از دانش آموزان دارای رتبه‎‌های برتر علمی، قبول شدگان کنکور سراسریو قهرمان‌های ورزشی استانی آقایان محمد امین مولایی قهرمان وزن ۵۳ کیلوگرم کشتی آزاد و مصطفی حبیبی قهرمان وزن ۵۶ کیلوگرم رشته وزنه برداری تجلیل به عمل آمد.

IMG-20150929-WA0003IMG-20150929-WA0002

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.