• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

بهره‌برداری از 2 پروژه راه روستایی مسجدسلیمان در هفته دولت

  • کد خبر : 16155
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۶:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: راه‌های روستایی بخش مرکزی و گلگیر این شهرستان روکش آسفالت شده است که به مناسبت هفته دولت بهره برداری خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علی عیدی‌وندی  اظهار کرد: این پروژه در بخش مرکزی شامل جاده‌های روستایی شهرولی و شکرآب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: راه‌های روستایی بخش مرکزی و گلگیر این شهرستان روکش آسفالت شده است که به مناسبت هفته دولت بهره برداری خواهد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان

مهندس علی عیدی‌وندی  اظهار کرد: این پروژه در بخش مرکزی شامل جاده‌های روستایی شهرولی و شکرآب هر کدام به طول 4.5 کیلومتر و در بخش گلگیر شامل شمس آباد و محمدآباد هر کدام به طول 3.5 کیلومتر بوده است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از محل منابع استانی اداره راه و شهرسازی هزینه شده است.عیدی‌وندی در خصوص پروژه‌های در حال اجرای در این شهرستان تصریح کرد: پروژه روکش آسفالت محور مسجدسلیمان ـ اندیکا به طول 6 کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و 150 میلیون تومان از محل منابع ملی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: لکه‌گیری هندسی، موج تراشی و روکش آسفالت محور مسجدسلیمان ـ هفت شهیدان لالی به طول 8 کیلومتر و اعتبار 800 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های در حال اجرای اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان است. عیدی وندی عنوان کرد: عملیات احداث جاده خروجی پل تمبی به جاده هفتکل با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و به طول 1.2 کیلومتر در حال اجرا است که این پروژه در صورت تکمیل اعتبار تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.