• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

برای تشییع جانباختگان کارون 3 / محسن رضایی در ایذه

  • کد خبر : 1615
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

امروز مراسم خاکسپاری تعدادی از جان باختگان حادثه سقوط مینی بوس به دریاچه عمیق سد کارون 3 در ایذه برگزار می شود که به همین منظور محسن رضایی جهت شرکت در تشییع جنازه این جانباختگان و ابراز همدردی با داغ دیدگان به شهرستان ایذه رفته است. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای شرکت […]

امروز مراسم خاکسپاری تعدادی از جان باختگان حادثه سقوط مینی بوس به دریاچه عمیق سد کارون 3 در ایذه برگزار می شود که به همین منظور محسن رضایی جهت شرکت در تشییع جنازه این جانباختگان و ابراز همدردی با داغ دیدگان به شهرستان ایذه رفته است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای شرکت در تشییع جنازه جانباختگان حادثه کارون 3  و همدردی با خانواده این قربانیان،به شهر ایذه رفته است.

به گزارش «تابناک»، امروز مراسم خاکسپاری تعدادی از جان باختگان بر اثر سقوط مینی بوس به دریاچه عمیق سد کارون 3 در ایذه برگزار شود که به همین منظور محسن رضایی جهت ابراز همدردی با داغ دیدگان هم اکنون در شهرستان ایذه حضور یافته است.

 عصر روز چهارشنبه در پی واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل مسافران روستای شیوند و غریبی ها در دریاچه سد کارون 3 متاسفانه 12 نفر از سرنشینان آن کشته شدند.

به گفته شاهدان عینی این خودرو که برای عبور از دریاچه سد کارون 3 سوار بر بارج(کشتی) شده بود، به دلیل برهم خوردن تعادل بارج، به درون دریاچه واژگون شده و سرنشینان آن کشته شدند.

این در حالی است که چندین سال است که با آبگیری سد کارون 3 گردشگران و ساکنین روستاهای دنباله رود جنوبی دهدز (سادات، غریبی ها، شیوند و روستاهای اطراف آن) جهت عبور و مرور خود به وسیله بارج رفت وآمد می نمایند.

جاده ساحلی بین روستاها قریب به 8 سال است که شروع بکارشده و هنوز به بهره برداری نرسیده است.

لازم به ذکر است که دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی رو قدس در شهر ایذه نیز شرکت کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.