• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
0

داروخانه شبانه روزی مجتمع بهداشتی درمانی ورفاهی 22بهمن مسجدسلیمان راه اندازی شد

  • کد خبر : 15876
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- داروخانه شبانه روزی مجتمع بهداشتی، درمانی و رفاهی 22بهمن مسجدسلیمان جهت رفاه حال شهروندان و سهولت دسترسی به خدمات راه اندازی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: این داروخانه درمحل مجتمع و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- داروخانه شبانه روزی مجتمع بهداشتی، درمانی و رفاهی 22بهمن مسجدسلیمان جهت رفاه حال شهروندان و سهولت دسترسی به خدمات راه اندازی شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: این داروخانه درمحل مجتمع و به صورت شبانه روزی از تاریخ94/5/10راه اندازی شده است.

دکتر محمدرضا نژادسلامی در ادامه گفت: تعداد مراجعین به مجتمع  بهداشتی، درمانی و رفاهی 22بهمن در سه ماهه ی اول سال جاری 10569  نفر بوده است که در کلینیک های تخصصی و عمومی ویزیت شده  اند. وی همچنین گفت کلیه ی  خدمات سرپایی  مانند تزریقات،پانسمان، نوارقلب و… در این مجتمع به مراجعین ارائه می گردد وراه اندازی داروخانه ی شبانه روزی در این محل جهت دسترسی سریعتر مراجعین در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با تشکر – امیدواریم بخش های تخصصی بیشتری راه اندازی بشه و این مرکز که باید جوابگوی سه شهرستان مسجدسلیمان لالی و اندیکا و صدها روستا باشه همچنان روند تکمیل و توسعه رو طی کنه .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.