• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 11816اخبار امروز : 1
2

در آستانمه روز خبرنگار
تقدير پتروشیمی مسجدسلیمان از خبرنگاران و اهالي رسانه شهرستان ( تصاوير)

  • کد خبر : 15809
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان میزبان اهالی رسانه شهرستان بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتدای این جلسه حسین حاجیان مشاور عالی مدیر عامل پتروشیمی ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار گفت: من پیام رسان دکتر داوودی مديرعامل شركت پتروشيمي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان میزبان اهالی رسانه شهرستان بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتدای این جلسه حسین حاجیان مشاور عالی مدیر عامل پتروشیمی ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار گفت: من پیام رسان دکتر داوودی مديرعامل شركت پتروشيمي مسجدسليمان هستم كه متأسفانه خودشان به دليل جلسه ای فوری كه برايشان پيش آمده بود نتوانستند تشریف بیاورند.حاجیان ادامه داد:.ما به خاطر پاسداشت این روز بزرگ گرد هم آمدیم تا حرف های هم را بشنویم و از تجربیات شما استفاده کنیم.

مشاور عالی مدیر عامل ادامه داد: ما باید بتوانیم پاسخگوی آرزوهای خود باشیم و فضا را طوری فراهم كنيم که خبرنگاران به آرزوی ما و مسئولین وارد شوند. آرزویي كه با گذاشتن اولین آجر برای این شرکت شکل گرفت. آرزوی ما این است که زودتر دغدغه های مردم را برآورده کنیم. آرزو داریم دهها پروژه مثل پتروشیمی راه اندازی شود. باید سرمایه گذاران از جنس مردم باشند و آن ها که سرمایه را از شهر بردند برگردند و در همین شهر سرمایه گذاری کنند تا مسجدسلیمانی آباد را شاهد باشیم.در پايان اين جلسه با اهدا لوح و هدایايي از خبرنگاران و اهالي رسانه مسجدسليماني قدردانی به عمل آمد.

a copyf copywrg3IMG_6512

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15809

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.