• امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
کل اخبار 11792اخبار امروز : 2
1

سرمربی نفت مسجدسلیمان هنوز مشخص نشده است/ قرارداد 20 بازیکن نفت به پایان رسیده است

  • کد خبر : 15130
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۸:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان گفت: سرمربی فصل آینده این تیم خوزستانی است و به زودی مشخص می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ، تیم نفت که در لیگ چهاردهم نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد و به لیگ دسته یک سقوط کرد، هنوز تمرینات آمادگی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان گفت: سرمربی فصل آینده این تیم خوزستانی است و به زودی مشخص می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ، تیم نفت که در لیگ چهاردهم نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد و به لیگ دسته یک سقوط کرد، هنوز تمرینات آمادگی خود را برای حضور در لیگ دسته یک آغاز نکرده است.

یکی از اعضای هیئت مدیره تیم نفت مسجدسلیمان گفت: فعلا همه چیز آرام است و ما منتظر انتخاب سرمربی هستیم تا بتوانیم کارمان را با قدرت آغاز کنیم.وی درباره گزینه مربی گری این تیم عنوان کرد: برای لیگ یک امسال به طور حتم سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان خوزستانی است که مهم‌ترین گزینه ما پورموسوی سرمربی فصل گذشته فولاد نوین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرارداد 20 بازیکن نفت مسجدسلیمان با این باشگاه به پایان رسیده است و نفت برای فصل آینده فقط 8 بازیکن زیر 23 و 21 سال در اختیار دارد.تیم نفت مسجدسلیمان که قبل از راهیابی به لیگ برتر دو سال خوب را در لیگ یک پشت سر گذشته اکنون با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده و هنوز تکلیف مدیرعامل، بازیکنان و مربیان این تیم برای حضور در لیگ آینده مشخص نیست.

مرجع/تسنيم

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقای موسوی مرد پاک و باشرافته خصوصیات ذاتی آقای موسوی مثل آقای مکوندیست هم پاک هم دلسوز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.