• امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 12169اخبار امروز : 1
7

نشست فرماندار با سرمایه گذار بخش خصوصی جهت احداث پالایشگاه در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 14614
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با توجه به تأکید جناب دکتر مقتدایی استاندار محترم در خصوص رفع بیکاری از شهرستان مسجدسلیمان اولین جلسه هماهنگی جهت آغاز پروژه پالایشگاه مسجدسلیمان جهت تبدیل گاز به بنزین در محل فرمانداری برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با توجه به تأکید جناب دکتر مقتدایی استاندار محترم در خصوص رفع بیکاری از شهرستان مسجدسلیمان اولین جلسه هماهنگی جهت آغاز پروژه پالایشگاه مسجدسلیمان جهت تبدیل گاز به بنزین در محل فرمانداری برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در این فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: ما در شهرستان مسجدسلیمان آمادگی کامل جهت جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را داریم و همان طور که در پروژه های پتروشیمی و آلومینیوم پشتیبانی کردیم از هرگونه سرمایه گذاری در راستای بهبود شاخص اشتغال پشتیبانی خواهیم کرد. فرماندار مسجدسليمان در ادامه حضور تأسیسات پالایشگاهی را به دلیل وجود منابع نفت و گاز شهرستان دارای توجیه فنی و اقتصادی دانست و گفت: یکی از موارد مهم درهر پروژه ملاحظات زیست محیطی است، که باید به منظور دستیابی به توسعه پایدار رعایت شود. در این جلسه پس از استماع توضیحات نماینده سرمایه گذار، فرماندار از دستگاه های اجرایی خواست جهت اجرایی شدن پروژه از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. با عدض سلام  با عرض تبریک و خوشحالی بابت شنیدن و خواندن خبر ایجاد پالایشگاه تولید نزین در مسجدسلیمان. انشااا که هر چه زودتر سرمایه گذار بابت جا نمایی و تجهیز کارگاه اقدام کند  و کار ساخت پالایشگاه آغاز شود انشاا

  2. انشاالله که فقط شعاری برای انتخابات نباشد.دست مسئولین محترم که به فکر پیشرفت شهر ومردم به خصوص جوانان این شهر هستند می فشارم. مسجدسلیمان دارای منابعی غنی از گاز ترش ،میعانات گازی ونفت است.امیدوارم که پیگیری ها جدی دنبال شوند و از این ظرفیت های موجود نهایت استفاده را انجام دهند.

  3. باداشتن ظرفیت بالای مواداولیه تغذیه پالایشگاه درمسجدسلیمان و همچنین استارت فعالیت پتروشیمی وآلومینیوم وعزم مدیران شهرستانی واستانی بلاخص استاندارمحترم ونماینده عالی دولت درمسجدسلیمان وبرنامه های کلان کشورجهت میل به خام فروشی نفت وگازسرمایه گذارراترغیب به حضوردراین شهرکرده که امیداست ازاین فرصت بخوبی استفاده شود.ودرآخرجای داردازتلاشهای فرماندارجوان ودکترمقتدایی عزیزودوستداشتنی ونماینده تلاشگرقدردانی کنیم.

  4. ازفرماندارباغیرت بختیاری کمال تشکر رو داریم انشالاه که خداوند اجرتان بدهد باعث خوشحالی دلهای غمگین مردم شدید

  5. فرودگاه راه بیفته همه چی حل میشه پیگیر فرودگاه باشید…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.