• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

فردا و در زادگاه نفت خاورمیانه
نخستین همایش بین المللی سالروز فوران نفت در مسجدسلیمان برگزار می شود

  • کد خبر : 14278
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برگزاری همایش بین المللی روز مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ابوذر شجاعی برجوئی با اعلام این خبر اظهار داشت : این همایش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برگزاری همایش بین المللی روز مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ابوذر شجاعی برجوئی با اعلام این خبر اظهار داشت : این همایش به مناسبت 5خرداد سالروز فوران نفت از نخستین چاه نفت خاورمیانه در سال 1287 خورشیدی در مسجدسلیمان برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با حضور سفرای چند کشور خارجی و همچنین مقامات عالی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در محل سالن آمفی تئاتر باشگاه مرکزی برگزار می شود .

وی خاطر نشان کرد: این همایش که نخستین همایش گرامی داشت روز مسجدسلیمان محسوب می شود فردا ، پنج شنبه 7خرداد از ساعت 14در محل سالن آمفی تئاتر باشگاه مرکزی برگزار می شود.

سخنگوی قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز خاورمیانه ادامه داد : در این برنامه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان میزبان همایش، یکی از مقامات عالیه وزارت نفت ، یکی از مقامات عالیه دولتی ، یکی از میهمانان مدعو خارجی، یکی از اساتید مدعو در رشته تاریخ نفت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی می نمایند ضمن اینکه کلیپی تصویری وکوتاه از تاریخ نفت مسجدسلیمان جهت آشنایی حاضرین به نمایش گذارده می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر برگزارکنندگان این همایش بین المللی انشااااروز مسجدسلیمان. هر چه زودتر در تقویم ایران. نوشته شود  

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.