• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

طرح موزه مسجدسلیمان و آبادان اجرایی مي شود

  • کد خبر : 14159
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اکبر نعمت اللهی رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وزارت نفت اظهار داشت: در شهر مسجدسلیمان تاسیات نفتی گنجینه نفت شامل چاه شماره 1، چشمه های نفتی، کارخانه تولید برق، کارخانه گوگرد سازی، کارخانه تقطیر و ساختمان اصلی برای راه اندازی باغ موزه صنعت نفت و دفاع […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اکبر نعمت اللهی رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وزارت نفت اظهار داشت: در شهر مسجدسلیمان تاسیات نفتی گنجینه نفت شامل چاه شماره 1، چشمه های نفتی، کارخانه تولید برق، کارخانه گوگرد سازی، کارخانه تقطیر و ساختمان اصلی برای راه اندازی باغ موزه صنعت نفت و دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت اظهار داشت:پیش بینی می شود که در مرحله نخست، طرح موزه آبادان و مسجدسلیمان اجرایی شود، زیرا مکان این اماکن مشخص شده و امکانات آن نیز تا حدی آماده است.

وی افزود: تلاش می شود، در هر مرکز استان نخستین پمپ بنزین هر شهر تبدیل به موزه ای برای آن شهر شود که البته این طرح برای آبادان نیز اجرا می شود. مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد::اجرای این طرح ها، رونق خاصی به صنعت گردشگری کشور داده و به تخصصی شدن گردشگری کمک می کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام اقاای نعمت الهی لطفا زودتر ساخت و تکمیل. و راه اندازی موزه مسجدسلیمان را ُه که سالهای سال صحبت اون هست انجام دهید تا قبل از اینکه ساخت و راه اندازی ان به موزه نرود. حرف و سخن فراوان و لی عمل …..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.