• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
2

ورزشگاه بهزادنیا مسجدسلیمان امسال تکمیل می‌شود؟

  • کد خبر : 13702
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۶:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ورزشگاه بهزادنیا مسجدسلیمان که از سال 1389 تاکنون در مرحله ساخت قرار دارد تاکنون و پس از 5 سال 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امین دارابی، معاون عمرانی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان در خصوص روند تکمیل ورزشگاه بهزادنیا مسجدسلیمان، اظهارکرد: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- ورزشگاه بهزادنیا مسجدسلیمان که از سال 1389 تاکنون در مرحله ساخت قرار دارد تاکنون و پس از 5 سال 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امین دارابی، معاون عمرانی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان در خصوص روند تکمیل ورزشگاه بهزادنیا مسجدسلیمان، اظهارکرد: تکمیل این پروژه از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری در سال 89 بود که برای آن اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال مصوب شد.

وی ادامه‌داد: عملیات اجرایی نیز بر اساس این اعتبار انجام شد و در ادامه با توجه به محدودیت اعتباری، کمک‌های وزارت نفت با اتکا بر اعتبارات استانی، اجرای آن از ابتدای سال 91 از سرگرفته شد و تاکنون دارای پیشرفت فیزیکی 70 درصدی است.

معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیان‌کرد: عملیات اجرایی که در این ورزشگاه صورت گرفته است، شامل به‌سازی چمن ورزشگاه، اجرای برج​های روشنایی، اجرای استیج تماشاگران به همراه ساختمان‌های جانبی، سرویس​های بهداشتی و حصار دور زمین چمن بوده است.

وی خاطرنشان‌کرد: جهت تکمیل این ورزشگاه در سال 93 نیز از محل اعتبارات ماده 180، اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال پیش​بینی شد و در صورت تخصیص کامل آن، مراحل تکمیل این ورزشگاه در سال جاری به پایان می‌رسد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.