• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
0

بهروز مكوندي: امیدوارم با شکست راه آهن محبت هواداران را جبران کنیم

  • کد خبر : 13452
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۶:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم با شکست دادن تیم فوتبال راه آهن تهران، پاسخ محبت هواداران خود را بدهیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دیدار این دو تیم از هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 17و30 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم با شکست دادن تیم فوتبال راه آهن تهران، پاسخ محبت هواداران خود را بدهیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دیدار این دو تیم از هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 17و30 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز خواهد شد. بهروز مکوندی که بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ می داد، اظهار کرد: اگرچه بازی سختی درمقابل راه آهن پیش رو داریم اما همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در این مسابقه به خواست هواداران خود که پیروزی است پاسخ مثبت بدهیم.وی اضافه کرد: در این بازی تیم راه آهن همانند ما در انتهای جدول به دنبال کسب سه امتیاز است تا بتواند وضعیت خود را بهبود بخشد، به همین دلیل ما نباید اجازه دهیم حریف با امتیاز مسجدسلیمان را ترک کند.

مکوندی به آمادگی بازیکنان خود برای مقابله با تیم راه آهن تهران اشاره کرد و گفت: برای این بازی تمامی بازیکنان به جز کارلوس برزیلی را که بدون اجازه تیم را رها کرده و رفته است در اختیار داریم.وی گفت: برای موفقیت در این دیدار، برنامه ریزی خاصی را از نظر تاکتیکی کرده ایم تا بتوانیم تیم موفق این مسابقه باشیم.دو تیم نفت مسجدسلیمان و راه آهن تهران با 20 امتیاز در مکان آخر جدول هستند. طبق نظر کمیته انضباطی فدراسیون، این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.