• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

شيران زاگرس شايسته شکست نبودند

  • کد خبر : 13022
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹

هفته بیست و دوم لیگ برتر، ورزشگاه آزادی داور: شاهین حاجی بابایی، کمک ها:حسین طالقانی وتورج عیوض محمدی اخطار:امید ابراهیمی (11) و عنایتی (60) از استقلال و حمزه حدادی (34) از نفت مسجد سلیمان استقلال: محسن فروزان، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی (58 خرسندنیا)،یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، میلاد نوری، سجاد […]

هفته بیست و دوم لیگ برتر، ورزشگاه آزادی

داور: شاهین حاجی بابایی، کمک ها:حسین طالقانی وتورج عیوض محمدی
اخطار:امید ابراهیمی (11) و عنایتی (60) از استقلال و حمزه حدادی (34) از نفت مسجد سلیمان

استقلال:
محسن فروزان، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی (58 خرسندنیا)،یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، میلاد نوری، سجاد شهباززاده، آرش برهانی (86 برزای) و رضا عنایتی
سرمربی: امیر قلعه نویی

نفت مسجد سلیمان:
گیورگی گیورگنف، سید‌جلال عبدی، سعید سالار‌زاده، حامد محمودی، محمود تیغ‌نورد (79 مالکی)، حمید بوحمدان، رضا درویشی، حمزه حدادی، دوس‌سانتوز کارلوس، الکساندر پاشنکو (دقیقه 67 فرزاد محمدی)، کیوان امرایی
سرمربی: بهروز مکوندی

شرح بازی:
امیر قلعه نویی موفق شد بعد از هفته های تاریکی که بعد از ناکامی تیمش در انتهای نیم فصل اول پشت سر گذاشت به صدر جدول برسد.
استقلال در نیمه دوم با بازی منسجم خود در خط حمله توانستند فرصت های خوبی روی دروازه نفت ایجاد کنند و در نهایت با درخشش رضا عنایتی به سه امتیاز این بازی برسند.
عنایتی که عنوان گلزن ترین بازیکن لیگ را در اختیار دارد در برابر دروازه خالی از دوازه بان نفت ساده ترین کار در پیش داشت و با تک گل خود استقلال را به صدر جدول رساند.
این برد و صدرنشینی استقلال بازی هفته آینده آنها برابر نفت تهران را به فینال جذاب لیگ برتر با تقابل علی منصوریان و قلعه نویی تبدیل کرد و تیم برنده این دیدار می تواند سال 93 را با صدرنشینی به پایان برساند.

شرح گل:
استقلال یک نفت م.سلیمان0 (دقیقه 62 رضا عنایتی):حملات ادامه دار استقلال روی دروازه نفت بالاخره نتیجه داد و این تیم با عنایتی به گل رسید. پاس خسرو حیدری در ابتدا به ابراهیمی رسید تا این بازیکن با ضربه ای آکروباتیک در یک قدمی گلزنی قرار گیرد که ضربه اش را گیورگنف به زیبایی دفع کرد که در ادامه آرش برهانی با پاسی عرضی در شش قدم، عنایتی را در دهانه دروازه خالی نفت قرار داد تا مهاجم کارکشته استقلال ساده ترین کار برای گلزنی را در پیش داشته باشد و گل اول استقلال را به ثمر برساند.

بهترین بازیکن زمین
امید ابراهیمی: هافبک دفاعی استقلال در این بازی هم یکی از بهترین نمایش های خود را ارائه داد و در غیاب جاسم کرار محروم مقابل هافبک های نفت ضمن بازی ارایه یک بازی رو به جلو و شرکت در خط دفاعی و کارهای تدافعی موفق ترین روز خود را پشت سر گذاشت.

دقایق حساس:
دقیقه 3 : سانتر خسرو حیدری را حنیف عمران زاده با ضربه سر به بالای دروازه زد.
دقیقه 10 : سانتر هافبک نفت مسجد سلیمان از جناح چپ را وحید بوحمدان به اخلاف اندک به بیرون دروازه فرستاد.
دقیقه 17: اشتباه مدافعان استقلال در آفسایدگیری، دوسانتوس گلزن را در حالتی تک به تک با محسن فروزان قرار داد که دروازه بان استقلال با واکنشی فوق العاده این فرصت را از نفتی ها گرفت.
دقیقه 21: حرکت جالب میلاد نوری درون محوطه جریمه و پاس او در داخل شش قدم به عنایتی رسید و در حالی که کاپیتان استقلال در حالتی تک به تک با دروازه بان نفت قرار داشت تعلل او این موقعیت را از استقلال گرفت و مدافع نفت توپ را از محوطه جریمه دور کرد.
دقیقه 22: شوت راه ذور حامد محمودی از روی ضربه ایستگاهی را محسن فروزان با یک دست از کنج دروازه به کرنر فرستاد و در کرنر هم نفتی ها نتوانستند دروازه استقلال را با خطر مواجه کنند.
دقیقه 25: امید ابراهیمی که یکی از بهترین ضربه ایستگاهی زنان استقلال به حساب می آید روی یک ضربه 30 متری کنج دروازه گیورگنف را نشانه گرفت که دروازه بان نفت ضربه شماره 6 آبی ها را به کرنر فرستاد.
دقیقه 34: با خطای مدافع نفت روی فخرالدینی استقلال در کنج محوطه جریمه صاحب فرصت از روی ضربه ایستگاهی شد که ارسال خسرو حیدری را مدافعان زردپوش دفع کردند.
دقیقه 42: نفت مسجد سلیمان می توانست از روی ضربه ایستگاهی چسبیده به خط جریمه بهترین استفاده برای گلزنی را کند که ضربه پاشنکو با اختلافی زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 43: ارسال میلاد نوری از جناح چپ را رضا عنایتی بالاتر از مدافعان نفت با ضربه سر به سمت دروازه زد که با اختلافی کمی به بیرون رفت.
دقیقه 46: اولین فرصت را در نیمه دوم نفتی ها توسط بوحمدان روی دروازه استقلال ایجاد کردند و شوت این بازیکن بعد از دخالت مدافع استقلال در کنج دروازه با دخالت محسن فروزان و با واکنشی خوب به بیرون رفت.
دقیقه 53: آرش برهانی که دقایقی پیش در تله آفساید نفتی ها گیر کرده بود این بار در فرصتی مشابه موقعیت گلزنی به دست آورد که ضربه ناقص او با برخورد به مدافعان زردپوش راهی به دروازه گیورگنف نیافت.
دقیقه 54: دوسانتوس با فرار از پشت مدافعان استقلال
صاحب فرصت شد که تعلل او سبب شد مدافعان این تیم با استقرار در منطقه خود این فرصت را از مهاجم نفت بگیرند.
دقیقه 67: ارسال کرنر نفتی ها با ضربه سر بوحمدان همراه شد که راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 81: ضربه بی اثر مهاجم نفت را بعد از برخورد با مدافع استقلال فروزان جمع کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.