• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
1

جلیلی در تذکر شفاهی
مطالبه مردم مسجدسلیمان ادامه فعالیت بیمارستان 22 بهمن این شهرستان است

  • کد خبر : 12989
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به ادامه فعالیت بیمارستان 22 بهمن شهرستان مسجدسلیمان گفت: متاسفانه این بیمارستان به حالت نیمه تعطیل درآمده و مردم همچنان منتظر دریافت خدمات درمانی از آن هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان،دكتر اسماعیل جلیلی در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به ادامه فعالیت بیمارستان 22 بهمن شهرستان مسجدسلیمان گفت: متاسفانه این بیمارستان به حالت نیمه تعطیل درآمده و مردم همچنان منتظر دریافت خدمات درمانی از آن هستند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان،دكتر اسماعیل جلیلی در نشست علنی سه‌شنبه 12 اسفند مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: علیرغم قول مساعد وزیر بهداشت برای فعالیت بیمارستان 22 بهمن که حدود 50 هزار نفر از مناطق حوزه انتخابیه اینجانب را در بر می‌گیرد، متاسفانه تکمیل این بیمارستان به حالت نیمه تعطیل در آمده و مردم همچنان منتظرند خدمات درمانی دریافت کنند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتگل و لالی در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر نفت، اظهار کرد: تکمیل جاده مسجدسلیمان به ایذه و همچنین قول مساعدی که برای تیم نفت مسجدسلیمان دادند هنوز اجرایی نشده و مردم منتظر مساعدت‌های وزیر نفت هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر دادگستری در خصوص وضعیت ساختمان دادگستری در حوزه انتخابیه خود تذکر داد و گفت: قریب به 2 سال است ساختمان این سازمان از بین رفته ولی هیچ اقدامی از سوی مسئولان برای احیای آن صورت نگرفته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام . درود بر نماینده فعال شهرمان . انشا.. با پیگیری شما و حمایت مردم بتوان مطالبات شهرمان را که سالها از ما دریغ شده است ستانده شود . حق گرفتنی است . انشا..

  2. واقعا نماینده فعال بلکه جلیلی حقمان بگیره وگرنه خلاصیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.