• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 2
0

شماره جدید ماهنامه میراث پارس منتشر شد

  • کد خبر : 12841
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۰۸

شانزدهمین شماره ماهنامه آموزشی، پژوهشی، خبری، تحلیلی و اطلاع رسانی میراث پارس به تاریخ بهمن ماه 1393 منتشر شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ماهنامه میراث پارس، نشریه تخصصی در حوزه علوم انسانی به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی فرشید خدادادیان است که با رویکرد آموزشی، پژوهشی، خبری، تحلیلی و اطلاع رسانی، به عنوان نشریه مستقل بخش خصوصی منتشر می شود […]

شانزدهمین شماره ماهنامه آموزشی، پژوهشی، خبری، تحلیلی و اطلاع رسانی میراث پارس به تاریخ بهمن ماه 1393 منتشر شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ماهنامه میراث پارس، نشریه تخصصی در حوزه علوم انسانی به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی فرشید خدادادیان است که با رویکرد آموزشی، پژوهشی، خبری، تحلیلی و اطلاع رسانی، به عنوان نشریه مستقل بخش خصوصی منتشر می شود و بررسی جنبه های مختلف تاریخی و میراث فرهنگی را در دستور کار دارد.

شانزدهمین شماره این ماهنامه با تیتر اصلی؛”انتشار اوراق قرضه، تلاش دکتر مصدق برای نجات از شرایط تحریم”بررسی انتشار اوراق قرضه در زمستان سال 1330 خورشیدی را تحلیل و بررسی می کند.

“صلح، میراث اسلام برای همگان است”عنوان گزارش آغازین این شماره از میراث پارس است که به پوشش سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش پیامبر رحمت و مدارا اختصاص دارد.

در سایر سرفصل های این شماره از میراث پارس که همچون شمارگان قبلی در چهل و هشت صفحه ارائه گردیده مطالبی مرتبط با میراث تاریخی و طبیعی ایران،میراث باستانی، میراث فرهنگی و میراث صنعتی ارائه گردیده.

معرفی بخش ایران موزه بریتانیا و همچنین بخش وبگرد از سایر بخش های این شماره از این مجله تخصصی است.

میراث پارس از معدود نشریات بخش خصوصی در حوزه علوم انسانی است که به صورت مستقل و غیر دولتی در ایران منتشر می شود و چنانچه خدادادیان در سرمقاله آن توضیح داده قرار است از ابتدای سال آینده با حال و هوا و همکاران جدیدی منتشر گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.