• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

بررسی راههای تعامل میان قطب تولید گاز جنوب با قدیمی ترین تولید کننده نفت کشور

  • کد خبر : 12257
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیران عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت پالایش گاز بیدبلند در یک جلسه مشترک راه های همکاری و تعامل میان این دو شرکت زیر مجموعه وزارت نفت را بررسی کردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیران عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت پالایش گاز بیدبلند در یک جلسه مشترک راه های همکاری و تعامل میان این دو شرکت زیر مجموعه وزارت نفت را بررسی کردند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این جلسه صبح امروز و با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی شرکت پالایش گاز بیدبلند در دفتر مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

در این جلسه دو ساعته، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند با ابراز خرسندی از حضور در زادگاه نفت گفت : مسجدسلیمان، با قدمت زیاد در تولید نفت و گاز ، نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا کرده است.

مهندس علی محمد پوررضا افزود: پالایشگاه گاز بیدبلندنیز با پالایش بیش از 6 میلیارد متر مکعب گاز در 9 ماهه امسال نقش موثری در تأمین نیاز بخش صنعت و چرخش چرخ های صنعت استان خوزستان داشته است.

وی با بیان اینکه پالایشگاه گاز مسجدسلیمان نیز زیر نظر این شرکت اداره می شود افزود: این پالایشگاه که خوراک روزانه اش از گاز تولیدی توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تأمین می شود ظرفیت و توانایی یک میلیون متر مکعب در روز را داراست که تولید آن جهت مصارف خانگی و همچنین بخش صنعت این شهرستان مصرف می شود.

مهندس پوررضا در پایان سخنان خویش با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های مناسب هر دو شرکت خواستار ارتقای سطح همکاری ها و تعامل دو طرف شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز ضمن ابراز خرسندی میزبانی اشازمدیرانپالایشگاه گاز بیدبلند گفت: توجه به محیط زیست و فعالیت صنعتی پاک شاخص ترین مشترکات دو شرکت می باشد.

مهندس ابراهیم پیرامون با برشمردن نقش خدمات این شرکت در توسعه و رونق منطقه گفت: قطعاً استفاده از ظرفیت های مناسب پالایشگاه بید بلند بعنوان قطب پالایش گاز کشور می تواند بر اثر بخشی فعالیت های سبز شرکت های نفتی بیفزاید و موجب کاهش و حذف مخاطرات صنعتی شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با تأکید بر لزوم افزایش سطح همکاری ها خصوصاً تبادل اطلاعات ، نتایج تحقیقات ، پژوهش ها و تجارب پرسنل بمنظور ارتقای سطح علمی دو شرکت گفت: افزایش تعاملات و همکاری های علمی این دو شرکت می تواند منجر به نتایج ارزشمندی در حوزه صنعت نفت شده و الگوی خوبی برای سایر شرکت های مشابه باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.