• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

پيمان ملايي رييس اداره ترابري شركت نفت مسجدسليمان شد

  • کد خبر : 12125
  • ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حکم مدیر خدمات شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان رییس اداره ترابری اين شرکت منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گازمسجدسلیمان، مهندس سیروس حیدری در این حکم با اشاره به اهم وظایف رییس اداره ترابری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با حکم مدیر خدمات شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان رییس اداره ترابری اين شرکت منصوب شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گازمسجدسلیمان، مهندس سیروس حیدری در این حکم با اشاره به اهم وظایف رییس اداره ترابری آورده است : برنامه ریزی، سازمان دهی و کنترل کلیه امورات آن مجموعه و هماهنگی با سایر بخش ها ، ایجاد فضای مناسب کار، تلاش و همدلی کلیه همکاران آن اداره ، نگهداری و آماده به کار کلیه وسایل نقلیه سبک و سنگین جهت ارائه خدمات به موقع ،جلوگیری و پیشگیری از تخلفات استفاده شخصی از ماشین آلات شرکت، پیگیری مستمر خرید خودرو و ماشین آلات مورد نیاز شرکت و پیش بینی به موقع نیازهای آتی، ارتقای وضعیت فضای اداری و تلاش جهت مکانیزه کردن امورات، انجام هماهنگی های لازم جهت حضور سریع و به موقع در مناطق عملیاتی جهت پشتیبانی از تولید و کمک رسانی در موارد اضطراری اهم وظایف شما می باشد.

حیدری در خاتمه این حکم از زحمات چندین ساله سالار تاجمیری در قبول و انجام این مسئولیت اظهار قدردانی و تشکر نمود. ملائی پیش از این در سمت هایی همچون رییس اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن ،رییس روابط عمومی ، رییس مهندسی و ساختمان، سرپرست برنامه ریزی تلفیقی این شرکت و همچنین مدیریت شهرداری شهر مسجدسلیمان به مدت 2 سال رادر پرونده کاری خود دارد. وی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی می باشد و 25 سال در صنعت نفت خدمت کرده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.