• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11779اخبار امروز : 0
1

نظام نوین مدیریت عملکرد در مناطق نفتخیز جنوب اجرایی می شود

  • کد خبر : 11462
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست مشترک هماهنگ‌کنندگان نظام نوین مدیریت عملکرد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابعه برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان این جلسه با حضور ناصر مولایی رئیس طرح و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نشست مشترک هماهنگ‌کنندگان نظام نوین مدیریت عملکرد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابعه برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان این جلسه با حضور ناصر مولایی رئیس طرح و برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت، جمشید خدری مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ابراهیم پیرامون مدیرعامل و حشمت‌الله علاسوند مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

بررسی روند اجرایی و شناخت چالش‌ها و مشکلات موجود بر سر راه پیاده‌سازی نظام نوین عملکرد در سطح مناطق نفت‌خیز جنوب از جمله اهداف برگزاری این نشست یک روزه بود.

در این نشست فازهای مختلف نظام مدیریت عملکرد شامل فاز یک جایگزین‌سازی فرم‌های کاغذی با سامانه، فاز دوم استانداردسازی، فاز سوم یکپارچه‌سازی سامانه مدیریت عملکرد با سایر سامانه‌های منابع انسانی مطرح و کارشناسان حوزه منابع انسانی به بحث و تبادل‌نظر در ارتباط با مزایا و معایب این نظام پرداختند.

بر اساس پیش‌نویس تأیید شده این نظام در هیئت مدیره شرکت ملی نفت و ضوابط طراحی شده در این سامانه، شرح مأموریت و وظایف واحدها و اطلاعات نیروی انسانی در این سامانه تعریف و از این پس ارزیابی سالانه عملکرد کارکنان کاملاً به صورت سیستمی و با این نظام صورت می‌گیرد.

آگاهی از اهداف و انتظارات، عینی بودن شاخص‌ها و استانداردها، تأثیر نتایج بر شرایط شغلی، ارائه بازخورد مستمر و نظام اجرایی از جمله مزایای اجرایی این نظام است که توسط واحد طرح و برنامه‌ریزی نیروی انسانی و با همکاری فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت طراحی و در حال پیاده‌سازی است. فاز نخست این نظام با دستور و ابلاغ رکن‌الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تا قبل از اتمام امسال اجرایی می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. انشالله دراین نظام نوین مدیریت عملکرد……   2موضوع مهم بومی سازی ونحوه نظارت بر جذب نیرو نیز مد نظر قرار گیرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.