• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11773اخبار امروز : 1
0

ذخیره آب و ظرفیت آبرسانی به 2 برابر افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 10800
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۶:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: با توجه به اقدامات انجام شده همچون نوسازی مخازن آبرسانی قدیمی، مشکل کمبود ظرفیت آبرسانی شهرستان به‌زودی حل می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علیرضا گروئی اظهارکرد: مشکل ما در برخی مناطق شهرستان این است که آبرسانی به صورت 24 ساعته و مستمر نیست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: با توجه به اقدامات انجام شده همچون نوسازی مخازن آبرسانی قدیمی، مشکل کمبود ظرفیت آبرسانی شهرستان به‌زودی حل می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس علیرضا گروئی اظهارکرد: مشکل ما در برخی مناطق شهرستان این است که آبرسانی به صورت 24 ساعته و مستمر نیست زیرا ظرفیت آبرسانی کم است و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که جهت افزایش ظرفیت آبرسانی و افزایش ذخیره آبی، مخازن آبی قدیمی شهرستان نوسازی شود.

وی افزود: اخیرا 2 مخزن 10 هزار مترمکعبی آب بازسازی شده‌اند و یک مخزن 50 هزار مترمکعبی نیز در حال بازسازی است که هفته‌های آینده وارد مدار خواهد شد.

گروئی عنوان‌کرد: میزان ظرفیت نگهداری آب شهرستان در روز کمتر از 70 هزار مترمکعب بوده است که با نوسازی و وارد مدارشدن مخازن جدید، ذخیره آب و ظرفیت آبرسانی به 2 برابر افزایش می‌یابد.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر کمتر از 50 درصد مردم شهرستان آب را به‌صورت مستمر و 24 ساعته دریافت می‌کنند در حالی که با فعال‌شدن مخازن جدید میزان آبرسانی به مردم به‌صورت پایدار و مستمر به 80 درصد خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باتشکر فراوان از فرماندار تلاشگر وفعالمون که انشاالا با تعدادی ازجنس این مسئولین دلسوز بتونیم کارهای بزرگتری انجام بدیم.و سپاس فراوان به مدیرمسئول سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.