• امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
کل اخبار 11816اخبار امروز : 1
1

گزارشي از مراسم روز عاشورا در منطقه هفت شهيدان + تصاوير

  • کد خبر : 10718
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در روز عاشوراي حسيني حجت الاسلام اميني نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در دسته زنجيرزني مسجد صاحب الزمان روستاي گاوداران تا مقام امام زادگان هفت شهيدان حضور و به ايراد سخنراني پرداخت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ايشان طي سخناني ضمن اشاره به حديثي از رسول […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در روز عاشوراي حسيني حجت الاسلام اميني نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در دسته زنجيرزني مسجد صاحب الزمان روستاي گاوداران تا مقام امام زادگان هفت شهيدان حضور و به ايراد سخنراني پرداخت.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ايشان طي سخناني ضمن اشاره به حديثي از رسول اكرم(ص) فرمودند: عشق به امام حسين(ع) خورشيد و چشمه پر حرارتي است كه هرگز به سردي نمي گرايد و برگزاري اين گونه مراسم مذهبي و پرشكوه در قالب هيئات و دستجات طايفه اي و فاميلي و حضور همه افراد يك فاميل از سراسر نقاط استان و كشور را بسيار ارزشمند دانستند و ضمن اشاره به روز 13 آبان روز مبارزه با استكبار جهاني، عامل وحدت و موفقيت ملت ايران را پيروي از امام حسين و يارانش و عمل به سفارش هيهات من الذله آن امام شهيد دانستند. ايشان در پايان ضمن تشكر از حضور همه شركت كنندگان در مراسم براي عزت و سرافرازي ملت ايران دعا فرمودند.

همچنين در پايان اين مراسم نماز ظهر عاشورا در مسجد صاحب الزمان روستاي گاوداران هفت شهيدان به امامت حجت الاسلام مهدي پور برگزار ودر پايان حيدر مهدي پور مسئول هيئت عزاداري مسجد صاحب الزمان(عج) از حضور همه كساني كه در هر چه باشكوه تر برگزار كردن مراسم عزاداري حضرت ابا عبدالله(ع) اين منطقه همكاري كردند تشكر و قدرداني نمود.

ead

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=10718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.