• امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
کل اخبار 11792اخبار امروز : 0
6

جلسه آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 1052
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان مسجدسلیمان جلسه آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر توسط واحد سلامت روانی،اجتماعی واعتیاد مرکز بهداشت برای زندانیان، مددجویان بهزیستی وخواهران حوزه مقاومت بسیج شهرستان برگزار گردید. کارشناس سلامت روان شهرستان ضمن تشریح ومعرفی […]

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان مسجدسلیمان جلسه آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر توسط واحد سلامت روانی،اجتماعی واعتیاد مرکز بهداشت برای زندانیان، مددجویان بهزیستی وخواهران حوزه مقاومت بسیج شهرستان برگزار گردید.

کارشناس سلامت روان شهرستان ضمن تشریح ومعرفی انواع مواد مخدر و شناخت عوارض جسمی-روانی، نابسامانی های خانوادگی و کمبود روابط عاطفی در خانواده را از عوامل مهم زمینه سازی که می تواند جوان را به دام اعتیاد بیندازد، دانست و افزود خانواده نقش موثری در پدید آمدن اعتیاد و تداوم آن و از طرفی پیشگیری و درمان آن دارد.

هلن جعفر بابایی گفت: عوارض کوتاه مدت مصرف این ماده باعث کاهش اشتها، افزایش ضربان قلب، فشارخون ودمای بدن و عوارض طولانی مدت آن نیز باعث سوء تغذیه،کاهش وزن و افزایش وابستگی روانی می گردد.همچنین مصرف بیش از اندازه مواد منجر به تشنج، صرع و مرگ ناشی از توقف تنفسی،حمله قلبی یا نارسایی قلبی می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آیا با برگزاری یک جلسه ده بیست نفره شبکه بهداشت و بهزیستی توانسته اند تاثیری براعتیاد گسترده و روزافزون درشهر بگذارند؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.