• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
کل اخبار 11787اخبار امروز : 1
2

دستگیری ۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 47637
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
دستگیری ۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر و کشف۱۱۵ گرم هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۵ نفر در زمینه […]

رویش زاگرس: فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر و کشف۱۱۵ گرم هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۵ نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از محله های شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام مراقبت های شبانه روزی ۵ نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸۲ گرم هروئین و ۳۲ گرم شیشه اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در خاتمه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان از عموم مردم خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه فعالیت در زمینه مواد مخدر از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.