• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
2

بهروز مكوندي: نباید اسیر غرور شویم/ برای پیروزی مقابل استقلال می‌جنگیم

  • کد خبر : 9952
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۸:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسلیمان، از شرایط خوب تیمش خبر داد و اظهار کرد: کار خاصی در بازی با فولاد صورت نگرفت جز خودباوری بازیکنان و ایجاد انگیزه در بین آنان که باعث کسب پیروزی شد. وی ادامه داد: شناخت بازیکنان فصل گذشته و دنبال کردن بازی‌های این تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسلیمان، از شرایط خوب تیمش خبر داد و اظهار کرد: کار خاصی در بازی با فولاد صورت نگرفت جز خودباوری بازیکنان و ایجاد انگیزه در بین آنان که باعث کسب پیروزی شد.

وی ادامه داد: شناخت بازیکنان فصل گذشته و دنبال کردن بازی‌های این تیم از طریق تلویزیون، ما را به شناخت نسبی از مجموعه فعلی رساند و توانستیم با ترکیبی هماهنگ در میدان حاضر شویم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص بازیکن برزیلی این تیم تصریح کرد: این بازیکن برای نخستین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و بسیار خوب کار کرد و ضمن به ثمر رساندن یک گل، در کار تیمی بسیار موثر بود. مکوندی افزود: این بازی آغاز یک راه سخت برای بقاء در لیگ برتر است و بازیکنان نباید با این برد اسیر غرور شوند، آن ها بازی‌های سختی تا پایان فصل دارند و باید برای موفقیت در آن بازی‌ها تلاش کنند.

وی عنوان کرد: در تعطیلات پیش‌روی سعی داریم روی دفاع و خط حمله این تیم تمرکز کرده و این خطوط را تقویت کنیم، 24 مهر نیز یک دیدار در جام حذفی با تیم نیروی زمینی برگزار خواهیم کرد و در آن بازی بازیکنان را محک خواهیم زد. سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امیدوارم روند رو به رشد تیم نفت مسجدسلیمان ادامه پیدا کند و در دیدار با استقلال خوزستان به دومین پیروزی خود دست یابیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. با عرض سلام . خدمت آقا بهروز و کلیه کادر فنی تیم نفت و تماشاگران پر شور فوتبال مسجدسلیمان . انشا … پیروزیها با آرامش و بدون غرور هم نزد بازیکنان وهم تماشاگران . به آن تماشاگر هم که سرنیزه یا شی دیگر به داخل زمین انداخته عرض کنم که با این حرکات فقط و فقط به تیم نفت و فوتبال مسجدسلیمان ضربه می زنیم و بس و این رفتار از چشم ناظر بازیها پنهان نمی ماند و در نهایت تیم را بدون تماشاگر می کند . نتیجه بازی را بازیکنان و کادر فنی و تماشاکر فهیم مشخص می کند و نه رفتار احساسی و لحظه ای و بدون فکر و برنامه مثبت.انشا.. تماشاگر با مرام مسجدسلیمانی بمانیم .

  2. باسلام و خسته نباشید خدمت مسئولین، این تیمی که بازحمتهابه لیگ برترآمده و اعتباربزرگی است برای مسجدسلیمان لازم است ازمربیان بزرگ همان شهر هم استفاده شود استادبزرگی همچون صیدال سرقلی سرمربی دارایی مسجدسلیمان و مربی افرادی چون بهروزمکوندی،داریوش یزدی ،بهزادغلامپور مربی خود بنده(غلامرضارضایی)و…بوده است جای ایشان درتیم واقعاً خالی است حضورایشان وزن سنگینی برای این تیم میاشد.به امیدروزی که مسئولین نفت قدرشناس افرادی چون صیدال سرقلی و …باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.