• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام اميني: پزشکان ایل و تبار ما کجایند؟ درکدام شهر به سرمی برند؟

  • کد خبر : 9575
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۵:۴۹

همسر مومنه پاسدار بازنشسته ما یک معده درد ساده می گیرد می برند این بیمارستان راهش نمی دهند. می برند آن بیمارستان جایشان نمی دهند تا سه سحر جان می دهد. خانمی که هشت سال دوری از شوهر را تحمل کرده حالا باید در بیمارستان مسجدسلیمان روی دست شوهر جان بدهد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت […]

همسر مومنه پاسدار بازنشسته ما یک معده درد ساده می گیرد می برند این بیمارستان راهش نمی دهند. می برند آن بیمارستان جایشان نمی دهند تا سه سحر جان می دهد. خانمی که هشت سال دوری از شوهر را تحمل کرده حالا باید در بیمارستان مسجدسلیمان روی دست شوهر جان بدهد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/عزت الله قاسمی: حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه مورخه:۲۸/۶/۱۳۹۳ مسجدسلیمان با اشاره به ۲۳ ذیقعده عنوان داشتند: بنا به نقلی شهادت امام رضا(ع) در این روز است. غریبی و مخفی زندگی کردن امامان باعث شده که تاریخ شهادت این بزرگواران به صورت های مختلف عنوان شود. وي گفت به همين دليل شهادت امام رضا(ع) را به شما عزيزان تسلیت عرض می کنم . همچنين به محضر امام عصر و دوستداران آن حضرت. و قبول باد می گویم زیارت از راه دور و نزدیک مردم را.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسليمان در ادامه عنوان داشتند: هفته بسیار با شکوه دفاع مقدس را احترام می کنیم که ذخیره ارزشمند دینی و ملی است برای هزاران سال. و در این هفته اتحاد ملی و غیرت دینی را به نمایش می گذاریم و یاد می کنیم از همه کسانی که این حماسه را آفریدند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه گفتند: در آستانه بازگشائی مدارس و دانشگاه ها بايد روی بعد تربیتی و مسائل معنوی و نماز سرمایه گزاری کنیم. درگذشته گوتاهی هايی شده که الآن من و شما درد آن را می کشیم. آموزش و پرورش که من تأکید می کنم که بار بزرگی بر دوش دارد. بنده سئوالم این است ۳۶ سال از آموزش و پرورش ما می گذرد باید خروجی آن این باشد که پزشک به اندازه کافی نداریم، بیمارستان هائی داریم که ضمن خدا قوت به پزشکان و پرستاران اما چه کار کنیم که ساختمان آن ها درست نیست. ابزارشان کافی نیست، شرمنده بیمارشان می شوند و ما هر از چندگاهی باید تلخی بشنویم. همسر مومنه پاسدار بازنشسته ما یک معده درد ساده می گیرد می برند این بیمارستان راهش نمی دهند. می برند آن بیمارستان جایشان نمی دهند تا سه سحر جان می دهد. خانمی که هشت سال دوری از شوهر را تحمل کرده حالا باید در بیمارستان مسجدسلیمان روی دست شوهر جان بدهد. در حالی که دختر جوان آن ها دامن پدر را می گیرد و می گوید پدر ببریمش اهواز اینجا قتلگاه است… و مادر می میرد. و می بینیم که سحر این اتفاق می افتد و پیشگوئی دختر هم انجام می شود. من اول تعریف پزشکان و پرستاران را دادم. اما حرفم با خود مردم است. پزشکان ایل و تبار ما کجایند؟ درکدام شهر به سرمی برند؟ این همه خروجی المپیادها، کنکورها….. جایزه به این ها دادیم. تمجید و تحسین شدند.

آموزش و پرورش در حق این ها کوتاهی نکرده. از کی باید بپرسیم.. کوتاهی مال خانواده ها است… مال چه كسي ست؟ .چرا درست تربیت نشدند، چرا مردم داری و خیرخواهی و نوعدوستی به اندازه کافی توی این شهر موج نزده. این همه درد را آدم باید بشنود و بکشد و نیامده از یک سفر کاری پرونده ای روی دستت بگذارند که خانم جوانی که اولین بچه اش به دنیا می اید می برندبیمارستان. اتفاقاتی می افتد. بعد تصمیم می گیرند مادر را نجات بدهند. رحم را کامل در می اورند. خواهر مومنه چادری ما در اول ازدواج و زندگی و آن هم در زمانی که رهبری دارد روی اصل جمعیت و کثرت موالید دست می گذارد…زن و شوهری که می توانستند چهار پنج بچه داشته باشند و بجه تربیت کنند.. حالا باید من امام جمعه پای پرونده ایشان بایستم و پیگیری کنم. بعد بگویند پرونده در بیمارستان اهواز گم شده. بگویند فلان جا اینجوری برایش نوشته اند.

جاج اقا امینی ادامه دادند: من وظیفه ام را انجام می دهم و این موضوع را پیگیری می کنم. اما می خواهم بعضی مواقع دردها را کمی بازگو کنم که اگر یک جا بدون اشاره حرفی می زدیم یا اوقات تلخی می کردیم یک جو اعتماد بدهید که در این سینه پر از درد و غم و غصه پرونده هائی نهفته است. اما ریشه حرف ما این است که اموزش و پرورش و دانشگاه ها باید خروجی اش اول به وطن خودش برسد. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. و این یک ضرب المثل ایرانی است. به مردممان برسیم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت السلام امینی در ادامه گفتند: آرمان بزرگ امروز حوزه های علمیه ما که پای شما مانده اند و حاضرند جان بدهند این است که.بمانیم، بسوزیم، بسازیم و تلاش کنیم. وي گفت: من تاکید می کنم و می خواهم این ریشه های درد را به مردم بگویم، به جامعه بگویم به فرهنگ عمومی بگویم که بچه های ما یک لنگه پایشان در قبرستان است و یک لنگه پایشان در ستادهای انتخاباتی. همیشه یک سال زودتر از شهرهای دیگر می روند پای انتخابات و گمانه زنی مي کنند در سایت ها و حرف های نادرست بنویسند. این ها سرعت پیشرفت را کم می کند، این ها دردهای فرهنگ عمومی است، این ها را اگر ما طلبه ها نگوئیم، دانشگاه و معلمان دلسوز و فداکار نگویند پس کی یاید بگوید؟ حجت السلام امینی ادامه دادند: من همین جا تشکر بکنم از رهبر عزیز انقلاب که برای مداوا رفتند در یک بیمارستان جنوب شهری و دولتی. الحمدلله با دعای شما مردم جراحی کامل و دققق انجام شد. بعد هم امدند و چقدر قشنگ تجلیل کردند از پزشکان و پرستاران.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. کجایند.خب در شهر های دیگر مشغول به خدمت اند برای تمام ملت ایران. نمونه اش در بیمارستان لقمان تهران. حتما که نباید ظاهری در مسجدسلیمان باشند. اقای مرادی خواهشا منتشر کنید. خواهشا.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.