• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

اولین استادیوم فوتبال خاورمیانه برای برگزاری مسابقات فوتبال در شب هیچگونه مشکلی ندارد

  • کد خبر : 9018
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عملیات نصب دو دکل روشنایی جدید جهت افزایش شدت نور اولین استادیوم فوتبال خاورمیانه ظهر دیروز با تلاش پرسنل این شرکت با موفقیت انجام شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، با اتمام این عملیات، ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر که اولین استادیوم فوتبال کشور و خاور میانه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عملیات نصب دو دکل روشنایی جدید جهت افزایش شدت نور اولین استادیوم فوتبال خاورمیانه ظهر دیروز با تلاش پرسنل این شرکت با موفقیت انجام شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، با اتمام این عملیات، ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر که اولین استادیوم فوتبال کشور و خاور میانه محسوب می شود و مسابقات خانگی تیم نفت مسجدسلیمان در آن انجام می شود برای برگزاری مسابقات در شب هیچ گونه مشکلی ندارد.

با انجام این عملیات یکی دیگر از موارد مربوط به ارتقای شاخصه های این استادیوم که از سوی فدراسیون فوتبال مورد ایراد قرار گرفته بود بطور کامل مرتفع گردید تا برگزاری دومین دیدار خانگی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و اولین حضور تماشاگران در استادیوم خانگی اش میسر گردد.

تا پیش از این شدت نور این ورزشگاه 500 لوکس بود و با انجام این عملیات و افزودن دو دکل روشنایی جدید شدت روشنایی این استادیوم به مقدار 1200 لوکس که شدت نور استاندارد و مورد نظر فدراسیون فوتبال برای انجام بازی های لیگ برتر در شب است افزایش یافته است.

لازم به ذکر است تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که به عنوان سومین نماینده استان خوزستان
در رقابت های لیگ برتر کشور حضور دارد در دومین بازی خانگی اش یکشنبه دوم شهریور در ساعت 15 : 19 میزبان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز می باشد.

یادآوری می نماید اولین استادیوم فوتبال خاورمیانه در سال 1302 و متعاقب کشف نفت در مسجدسلیمان توسط شرکت وقت ایران و انگلیس احداث شد و اولین بازی در سطح ملی میان کارکنان انگلیسی و کارکنان ایرانی این شرکت برگزار گردید.

این استادیوم در سال 1387 و به مناسبت یکصدمین سالروز فوران نفت با تعریف پروژه ای در مرحله اولبازسازی و مرمت شد و در پی انتقال تیم فوتبال نفت به مسجدسلیمان و حضور آن در رقابت های لیگ دسته یک این استادیوم برای برگزاری مسابقات خانگی این تیم انتخاب شد . بدنبال راهیابی تیم نفت به لیگ برتر ، کارشناسان فدراسیون فوتبال ایراداتی را به امکانات این ورزشگاه مطرح نمودند واعلام نمود در صورتی که این موارد صورت نگیردتیم نفت حق برگزاری مسابقات خانگی اش را در این ورزشگاه ندارد . متعاقب این اظهار نظر هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای حمایت از ورزش و ترویج آن در جامعه با عزمی راسخ و مدیریت و همتی جهادی در مدت زمان 110 روز و تا قبل از شروع بازی های لیگ برتر اقدام به ارتقای شاخص ها و جلب نظر فدراسیون فوتبال نمود تا این ورزشگاه پیر در سنوات خدمتش شاهد دو مرتبه بازسازی و همچنین ارتقای استاندارد سازی جهت برگزاری مسابقات حرفه ای باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=9018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.