• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

دكتر اسماعيل جليلي: پتروشيمي و آلومينيوم مي توانند بار عمده اي از مشكلات مردم منطقه را مرتفع سازند

  • کد خبر : 8969
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي در سفر استاندار به مسجدسليمان در سخناني ضمن تشكر از حضور دكتر مقتدايي و مسئولين شركت هاي آلومينيوم و پتروشيمي گفت: نكته اي كه نبايد فراموش شود بحث فعال سازي ظرفيت هايي ست كه در منطقه وجود دارد و براي اين […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم مسجدسليمان در مجلس شوراي اسلامي در سفر استاندار به مسجدسليمان در سخناني ضمن تشكر از حضور دكتر مقتدايي و مسئولين شركت هاي آلومينيوم و پتروشيمي گفت: نكته اي كه نبايد فراموش شود بحث فعال سازي ظرفيت هايي ست كه در منطقه وجود دارد و براي اين كه سرمايه ها با اطمينان در اين شهرستان براي سرمايه گذاري حضور پيدا كنند احياء اين ظرفيت ها اهميت به سزايي دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجسليمان عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس در بخش ديگري از سخنان خود گفت: نگاه دكتر مقتدايي به حوزه توسعه يك نگاه پيشرو است، ما عملكرد ايشان را در بخش هاي اقتصادي در نقاط مختلف ديده ايم. جليلي ادامه داد: اگر چه دكتر مقتدايي را بيشتر به عنوان يك چهره ي سياسي مي شناسند اما اعتقاد ما اين است نگاه توسعه اي ايشان با توجه به نگاه عدالت محوري كه دارند مي تواند به مناطق كم تر برخوردار كمك كند.

دكتر جليلي ادامه داد: من به عنوان نماينده و وكيل مردم وظيفه دارم اقدامات خوب ايشان را به افكار عمومي انتقال دهم كه در بحث توزيع منابع وقتي به مرحله برنامه مي رسد رعايت عدالت و انصاف را در نحوه مديريت ايشان مشاهده مي كنيم.

ايشان در بخش ديگري از سخنان خود گفتند: امروز مسئولين نگران حاشيه نشيني در شهرهايي مثل اهواز هستند. وقتي كه سرمايه و سرمايه گذار نباشد، وقتي شغل و درآمد نباشد مردم مجبورند به حاشيه ها هجرت كنند و نتيجه آن مي شود نابهنجاري هاي نهادينه اي كه در حوزه شهرها و روستاهاي ما ايجاد مي شود. دكتر جليلي در پايان سخنان خود ضمن تشكر از مديران عامل شركت هاي پتروشيمي و آلومينيوم گفت: اعتقاد ما بر اين است هر دو بخش سرمايه گذاري پتروشيمي و آلومينيوم مي توانند كمك جدي به مسجدسليمان و شهرهاي اطراف كنند و بار عمده اي از مشكلات اين مردم را مرتفع سازند. وي ابراز اميدواري كرد زير ساخت ها در حوزه ي فرودگاه، راه آهن، جاده ي ميانبر مسجدسليمان- اهواز در آينده با تأمين منابع آماده و اجرايي شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.