• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

نفت باخت/ باید فکری به حال عدم گلزنی تیم شود

  • کد خبر : 8954
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 19:15 با برگزاری دیدار تیم‌های صبای قم و نفت مسجدسلیمان پیگیری شد؛ این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود قمی‌های میزبان خاتمه پیدا کرد. گل‌های قمی‌ها در این مسابقه را ایوب کلانتری در دقیقه 9 و احمد حسن‌زاده در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 19:15 با برگزاری دیدار تیم‌های صبای قم و نفت مسجدسلیمان پیگیری شد؛ این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود قمی‌های میزبان خاتمه پیدا کرد. گل‌های قمی‌ها در این مسابقه را ایوب کلانتری در دقیقه 9 و احمد حسن‌زاده در دقیقه 77 به ثمر رساندند. عبدالمجيد اقري‌نيا پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر صبای قم در هفته چهارم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در مورد این بازی اظهار داشت: ابتدا به مرفاوی تبریک می‌گویم. با توجه به اتفاقاتی که در طول بازی رخ داد فکر می‌کنم نتیجه عادلانه نبود. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: ما می‌دانستیم صبای قم چگونه بازی خواهد کرد و به همین دلیل دنبال ارسال توپ به پشت خط دفاعی حریف بودیم که از این راه موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما موفق به گلزنی نشدیم.

باقری‌نیا با بیان این که نمی‌خواهم شکست تیمم را توجیه کنم، خاطرنشان کرد: باید زودتر فکری به حال عدم گلزنی تیمم کنم. چرا که در هفته‌های گذشته هم همین شرایط را داشتیم. فکر نمی‌کنم بازی تدافعی ایرادی داشته باشد و این هم یک نوع سیستم محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از برنامه سازمان لیگ تصریح کرد: فکر می‌کنم برگزاری هر 5 روز یک بازی برای اوایل لیگ خوب نباشد چرا که تیم‌ها به تازگی از دوران بدنسازی خارج شدند و کارشان سخت می‌شود اما از هفته دهم به بعد این شرایط مشکل ایجاد نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باخت به صبا قابل پیش بینی بود اما اگر در بازی روز یکشنبه نفت نتونه گسترش رو ببره دیگه تکلیف تیم مشخصه با اینکه بازی با صبا موقعیت های زیادی را از دست داد اما اینها که امتیاز نمی شود وباید یک شک به تیم داد وگرنه در 5 هفته مانده به پایان لیگ باید برنامه ریزی کنند برای بازی های لیگ 1

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.