• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

فرماندار مسجدسليمان: جاده ميان بر علاوه بر كوتاه كردن راه باعث شكوفايي شهرهاي مسجدسليمان، لالي و انديكا خواهد شد

  • کد خبر : 8944
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان در جلسه اي كه با حضور استاندار خوزستان و جمعي از معاونين و مديران كل در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد در سخناني ضمن گراميداشت هفته دولت و تبريك سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي گفت: تشكر مي كنم از حضور دكتر مقتدايي استاندار محترم خوزستان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان در جلسه اي كه با حضور استاندار خوزستان و جمعي از معاونين و مديران كل در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد در سخناني ضمن گراميداشت هفته دولت و تبريك سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي گفت: تشكر مي كنم از حضور دكتر مقتدايي استاندار محترم خوزستان همچنين معاونين استاندار و مديران كل كه به مسجدسليمان تشريف آورده اند و تشكر مي كنم از همه كساني كه در تلاش هستند غبار محروميت را از اين شهرستان بزدايند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس گوروئي ادامه داد: خوشحال هستم اعلام كنم به لطف خداوند و در سايه ي همدلي كه در شهرستان ايجاد شده است ما داريم به سمت يك هم افزايي حركت مي كنيم كه اگر نگويم بي سابقه اما كم سابقه است. وي گفت: قرار نيست همه مشكلات شهرستان را يك شبه حل كنيم اما چند كار شاخص وجود دارد كه در تلاش هستيم بخشي از آن را تا پايان امسال و بخش ديگري را تا سال آينده به سرانجام برسانيم كه احتياج به همكاري همه عزيزان داريم تا در اين راه ما را ياري كنند. 1- بحث راه اندازي پتروشيمي و آلومينيوم است كه به لطف خداوند و تلاش همه عزيزان دارد محقق مي شود2- بيمارستان نمره 2 كه صد در صد كار ساختماني آن به اتمام رسيده است و مدير كل محترم راه و شهرسازي نيز قول داده است كه تا پايان شهريور ساختمان را تحويل دهد.

مي ماند بحث تجهيز آن كه اميدواريم دانشگاه علوم پزشكي و وزارت بهداشت تجهيزات و كادر پزشكي آن را تأمين كنند كه راه اندازي اين بيمارستان اثر رواني فوق العاده اي ميان مردم خواهد داشت.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان فرماندار مسجدسليمان در ادامه سخنان خود به جاده ميان بر اشاره كرد و گفت: جاده ميان بر علاوه بر كوتاه كردن راه باعث شكوفايي شهرهاي مسجدسليمان، لالي و انديكا خواهد شد و مي تواند از لحاظ اقتصادي و اجتماعي نقش موثري را در اين شهرها ايجاد كند. وي در پايان سخنان از حمايت و تلاش استاندار خوزستان و ديگر مسئولين در ارتباط با فرودگاه مسجدسليمان تشكر و قدرداني نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. به حمدلله و المنه اخبار خوب خوب زیادی می شنویم.
    اما جاده میانبر پاگچ امام رضا تمبی چرا اولویت نداره خدا می دونه؟
    حسابشو بکنید اگه راه بیفته دیگه تریلی های کارخونه سیمان از وسط شهر رد نمی شدن. شهرداری هم کمپرسی کمپرسی آسفالت موانع رو خرج دست اندازها و لکه گیری می کرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.