• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

عبدالمجيد باقري نيا: اشتباهات گذشته در نفت مسجدسلیمان را جبران می‌کینم

  • کد خبر : 8765
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان از آماده سازی این تیم برای بازی‌های آینده خبر داد و گفت: اشتباهات گذشته را جبران می‌کینم. عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: باید خودمان را برای بازی‌های آینده تیم نفت مسجدسلیمان جمع و جور کنیم زیرا مسابقات آینده این تیم هر 4 یا 5 روز یک بار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان از آماده سازی این تیم برای بازی‌های آینده خبر داد و گفت: اشتباهات گذشته را جبران می‌کینم.

عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: باید خودمان را برای بازی‌های آینده تیم نفت مسجدسلیمان جمع و جور کنیم زیرا مسابقات آینده این تیم هر 4 یا 5 روز یک بار انجام می‌شود.

وی با اشاره به باخت تیم نفت مسجدسلیمان در برابر پدیده بیان کرد: اتفاق خاصی رخ نداد ولی باید تیم را برای بازی‌های آینده و پیش رو آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان درباره بازی گذشته این تیم گفت: در برابر پدیده مشهد اشتباه کردیم و باختیم که در پی جبران اشتباهات گذشته خود هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: در 4 هفته نخست بازی‌های تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ بر‌تر، تنها بازی خانگی ما بازی گذشته بود که باید هواداران ما را مورد حمایت قرار می‌دادند ولی محروم بودند.

باقری‌نیا عنوان کرد: تیم نفت مسجدسلیمان در 2 هفته آینده بازی‌های خود را در بیرون از خانه انجام می‌دهد یعنی تیمی که از لیگ دسته یک فوتبال کشور (لیگ آزاداگان) به لیگ بر‌تر آمده در 4 هفته نخست بدون حضور هوادار و تماشاگر به میدان می‌رود.

وی از تماشگران و هواداران تیم نفت مسجدسلیمان خواست در بازی‌های خانگی آینده حواسشان باشد که دیگر اتفاقی رخ ندهد که محروم شوند.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که چه قولی به هواداران این تیم می‌دهید گفت: قول می‌دهم که تلاش کنیم تا خواسته‌های آنان را برآورده شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. اقای باقرنیا بدان فرصت زیادی برای جبران نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. هواداران سرمایه اصلی نفت مسجدسلیمان هستند که متاسفانه حضور نداشتند و تیم هم باخت به همین راحتی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.