• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
3

همايش روز خبرنگار در فرهنگسراي جوان مسجدسليمان برگزار شد+ تصاوير

  • کد خبر : 8670
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹

 خبرنگاري شغل نيست بلكه عشق است و تاوان اين عشق سر بر باد دادن و شهيد شدن و خون خود را در راه آمال و آرزوها دادن است/ خبرنگاري شغل سختي ست و هر سال مردم و مسئولين بيشتر متوجه اين رسالت مي شوند و به اين مقام احترام مي گذارند/ تمام رؤساي اجرايي از […]

 خبرنگاري شغل نيست بلكه عشق است و تاوان اين عشق سر بر باد دادن و شهيد شدن و خون خود را در راه آمال و آرزوها دادن است/ خبرنگاري شغل سختي ست و هر سال مردم و مسئولين بيشتر متوجه اين رسالت مي شوند و به اين مقام احترام مي گذارند/ تمام رؤساي اجرايي از حضور شما، از راهكارها و انتقادات شما استقبال مي كنند و من همين جا به عنوان نماينده دولت اعلام مي كنم كه همه دستگاههاي اجرايي بايد در اتاقشان به روي خبرنگاران باز باشد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/سحر طاهري: به مناسبت روز خبرنگار همايش بزرگداشتي در فرهنگسراي جوان مسجدسليمان با حضور جمعي از مسئولين و اصحاب رسانه برگزار گرديد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه بيژن حسيني رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مسجدسليمان در سخناني ضمن تبريك اين روز گفت: خبرنگار شخصيت عزيزي ست كه با استقبال از خطر و به كام آتش رفتن هميشه در عرصه هاي مختلف پيشرو بوده است. وي ادامه داد: خبرنگاري شغل نيست بلكه عشق است و تاوان اين عشق سر بر باد دادن و شهيد شدن و خون خود را در راه آمال و آرزوها دادن است. آمال و آرزوي يك خبرنگار آگاهي بخشيدن و اصلاح امور جامعه است.

حسيني گفت: خبرنگار اگر به دور از جناح بازي ها در راستاي اهداف متعالي بشر كه خداوند بزرگ بر سر راه ا قرار داده بپردازد و وارد بازي هاي سياسي نشود مي تواند به بهترين نحو عشق خودش را به جامعه و انسانيت ادا كرد. حجت الاسلامي اميني امام جمعه مسجدسليمان سخنران بعدي اين همايش بود. ايشان نيز با تبريك روز خبرنگار گفت: خبرنگاري شغل سختي ست و هر سال مردم و مسئولين بيشتر متوجه اين رسالت مي شوند و به اين مقام احترام مي گذارند. نماينده ولي فقيه ادامه داد:

خبرنگار بايد رودرواسي نداشته باشد و هميشه در پي شفاف سازي باشد. آنها بايد بايد حلقه وصل ميان مردم و مسئولين باشند و دردها را بدون مبالغه و خيرخواهانه مقابل ديد مسئولين بگذارند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سومين سخنران اين جلسه مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان بود، ايشان نيز با تبريك روز خبرنگار گفت: اعتقاد من بر اين است كه جامعه خبري در مسجدسليمان نقش برجسته و ارزنده اي دارد و اگر مسئولين شهرستان بتوانند از اين پتانسيل استفاده كنند نقش مهمي در رويدادها وتحولات شهرستان ايفا خواهند كرد. فرماندار مسجدسليمان ادامه داد:

خبرنگاران چشمان بيدار جامعه هستند، هر چقدر فضا براي حضور رسانه ها ايجاد شود چند برابر آن در جامعه مي توانند اثر گذار باشند وي گفت: من كمترين شهري را در استان ديده ام كه از نظر كمي و كيفي اين همه نيروي توانمند خبرنگار داشته باشد.

مهندس گوروئي در بخش ديگري از سخنان خود از دو نقش مهم و اساسي كه خبرنگاران بايد در نظر بگيرند سخن به ميان آورد و گفت: خبرنگاران بايد دو نقش اساسي را در نظر بگيرند. 1- نقش ارشادي2- نقش نظارتي. در نقش ارشادي انتظار داريم تحليل كنند، پيشنهاد بدهند و در نقش نظارتي نيز بايد همه اتفاقات را رسد كنند چرا كه بي شك شما مي توانيد بهترين كمك را به مردم داشته باشيد.

رييس شوراي تأمين مسجدسليمان گفت:تمام رؤساي اجرايي از حضور شما، از راهكارها و انتقادات شما استقبال مي كنند و من همين جا به عنوان نماينده دولت اعلام مي كنم كه همه دستگاههاي اجرايي بايد در اتاقشان به روي خبرنگاران باز باشد. وي با بيان اين كه تحول مثبتي در مسجدسليمان دارد ايجاد مي شود و اين بي انصافي ست كه از نقش رسانه در ايجاد اين تحول صحبت نشود به سخنان خود پايان داد…

در ادامه تعدادي از خبرنگاران به بيان ديدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در پايان با لوح سپاس و هدايايي از خبرنگاران شهرستان تقدير به عمل آمد.

IMG_6418

IMG_6399

IMG_6436

IMG_6447IMG_6557

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. عجب سمپوزیوم جالبی! 😮

  2. عجب آخر معلوم نشد خبرنگاری شغل هست یا نه؟
    (( خبرنگاری شغل نیست بلکه عشق است و تاوان این عشق سر بر باد دادن و شهید شدن و خون خود را در راه آمال و آرزوها دادن است/ خبرنگاری شغل سختی ست))

  3. صندلی های خالی بیشتر مربوط به خبرنگاران فعال شهرستان بود که به لقای مسولین مربوطه بخشیده شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.