• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

باقري نيا: عدم حضور تماشاگران در باخت یک تیم بی‌تأثیر نیست

  • کد خبر : 8667
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۶:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: اشتباهات ما باعث باخت مقابل پدیده شد و نبود تماشاگران نیز مزید بر علت بود. وی ادامه داد: تیم حریف هیچ برتری نسبت به ما نداشت و و روی دو ضربه از راه دور موفق شد دروازه ما را باز کند. سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: اشتباهات ما باعث باخت مقابل پدیده شد و نبود تماشاگران نیز مزید بر علت بود. وی ادامه داد: تیم حریف هیچ برتری نسبت به ما نداشت و و روی دو ضربه از راه دور موفق شد دروازه ما را باز کند. سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: بدون شک ضعف تیم ما در این دیدار باعث باخت سنگین در مقابل پدیده شد و اگر کمی بهتر این تیم آنالیز می‌شد نتیجه به مراتب قابل قبول‌تری نیز کسب می‌شد.

وی در خصوص تأثیر و یا عدم مؤثر بودن غیبت هواداران دو آتیشه نفت آبادان باخت این تیم تاکید کرد: مگر می‌شود نبود هوادار پرشور مسجدسلیمانی در باخت بی‌تأثیر باشد. باقری‌نیا عنوان کرد: ما تنها تیمی هستیم که در چهار هفته ابتدایی از حمایت هواداران خود بی‌نصیب خواهیم بود چرا که پس از نخستین دیدار که خارج از خانه بود، این دیدار خانگی را محروم از تماشاگر بودیم و در دو دیدار آینده نیز باید در خارج از خانه به مصاف حریفان برویم.

این مسئول ورزشی خاطرنشان کرد: در دیدار آینده مقابل پیکان، بدون شک به دنبال جبران دو نتایج کسب شده در دو هفته ابتدایی هستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان تیم نفت مسجدسلیمان، جمعه شب گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید بهنام محمدی این شهر و در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر میزبان پدیده مشهد بود که در پایان با سه گل از میهمان خود شکست خورد. این تیم در هفته سوم این رقابت‌ها در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت. تیم‌های نفت مسجدسلیمان، پدیده مشهد و پیکان تهران، سه تیمی هستند که فصل گذشته جواز حضور در رقابت‌های این فصل لیگ برتر را کسب کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.