• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

سلطانعلي حموله: آمده‌ایم تا حقمان را از فوتبال بگیریم

  • کد خبر : 8522
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سلطانعلی حموله امروز با اشاره به پیگیری آماده‌سازی استادیوم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با قاطعیت پیگیر بازی در خانه خودمان هستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: در هفته جاری با هماهنگی‌های صورت گرفته یک تیم تخصصی از سوی فدراسیون فوتبال برای بازدید و تأیید امکانات استادیوم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سلطانعلی حموله امروز با اشاره به پیگیری آماده‌سازی استادیوم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با قاطعیت پیگیر بازی در خانه خودمان هستیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: در هفته جاری با هماهنگی‌های صورت گرفته یک تیم تخصصی از سوی فدراسیون فوتبال برای بازدید و تأیید امکانات استادیوم نفت به مسجدسلیمان می‌آیند.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارگران و پرسنل شرکت نفت، استادیوم مسجدسلیمان طبق استانداردهایی که فدراسیون فوتبال اعلام کرده، آماده‌سازی و تجهیز شده است و بی‌شک تأیید می‌شود.

وی در ادامه با برشمردن اهداف باشگاه در سال جاری تصریح کرد: آماده‌ایم تا حقمان را از فوتبال بگیریم و دوباره بازیکنانی چون صفر ایرانپاک، ایرج سلیمانی و جمالی‌ها را به فوتبال ایران تقدیم کنیم. حموله در پایان جایگاه تیم نفت مسجدسلیمان را در لیگ بر‌تر در رده‌های بالا پیش‌بینی کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام . اقای حموله متشکریم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.