• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 0
1

جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 8421
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۸:۴۱

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزارشد.. در این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: یکی از کارهایی که باعث خروجی خوب جلسات می شود پیگیری مصوبات می باشد و کارها نباید در […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزارشد.. در این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: یکی از کارهایی که باعث خروجی خوب جلسات می شود پیگیری مصوبات می باشد و کارها نباید در حد رفع مسئولیت باشند. گوروئی خواستار آن شد که موضوعات ابتدا در کارگروه های زیرگروه شورا کارشناسی شوند تا به راحتی بتوان تصمیمات خوبی در آن زمینه گرفته شود.

از موارد مطرح در این جلسه تامین هزینه های مدارس بود که پیشنهاد شد بعضی از مدارس که در مناطق برخوردار هستند هیت امنایی شود. مهندس گوروئی در این خصوص گفت: نباید این مدارس در مناطقی باشند که بضاعت مالی خوبی نداشته و به متولیان این امر یادآور شد در این گونه مدارس اگر کسی محرزشد بضاعت مالی ندارد در تنگنا قرار نگیرد.

وي ادامه داد: ما نباید با توجیه کردن رفع مسئولیت کنیم چرا که ما انقلابمان را با توجیه کردن اداره نکردیم همان گونه که در جنگ تحمیلی با رفتار صادقانه اعتماد مردم را جلب کردیم باید به سمتی برویم که در حال حاضر نیزمردم به سازمان های دولتی اعتماد کنند. در پایان گوروئی خواستار استفاده از ظرفیت های شهرستان در جهت برطرف کردن گره ها و مشکلات آموزش و پرورش شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.