• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

دكتر اسماعيل جليلي: ورزشگاه مسجدسلیمان به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 8404
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان تا پایان هفته جاری به بهره برداری می‌رسد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی اظهار کرد: هم اکنون در حال تکمیل شدن پروژه بازساری ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان هستیم که تا پایان […]

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان تا پایان هفته جاری به بهره برداری می‌رسد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی اظهار کرد: هم اکنون در حال تکمیل شدن پروژه بازساری ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان هستیم که تا پایان هفته جاری به بهره برداری برسد.

ﻋﻀﻮ ﮐﻤﯿﺴﯿﻮﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ، ﺑﻮﺩﺟﻪ ﻭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺕ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ تصریح کرد: تمام نیازهایی که سازمان لیگ داشت مرتفع شده است و از روز جمعه سوم مرداد ماه ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان باز خواهد بود.

وی بیان کرد: وقتی که ورزشگاه شهید بهنام محمدی راد مسجدسلیمان به بهره برداری رسید کارشناسناسان سازمان لیگ بر‌تر نیز در این ورزشگاه حضور می‌یابند و کار آن نهایی خواهد شد.

جلیلی در ادامه با اشاره به برخی ایرادات گرفته شده از این ورزشگاه عنوان کرد: ایرادات وی آی پی ورزشگاه برطرف شد. نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جایگاه تماشاچیان ورزشگاه نیز آماده است و بر ظرفیت آن نیز افزوده شد. وی با بیان این که نور ورزشگاه نیز تامین شده است، افزود: از این هفته درب ورزشگاه به روی مردم شهرستان مسجدسلیمان به ویژه جوانان باز خواهد بود.

جلیلی تاکید کرد: هیچ مشکلی برای برگزار شدن مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان وجود ندارد.

به گزارش‌ سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان‌، تیم نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های جام آزادگان با 43 امتیاز توانست پس از تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان به عنوان سومین تیم خوزستانی در فصل چهاردهم رقابت‌های لیگ بر‌تر حضور یابد. در فصل گذشته بهروز مکوندی مربی تیم فوتبال نفت شهرستان مسجدسلیمان بود که توانست این تیم را با تلاش خود به لیگ بر‌تر برساند.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان به صورت مستقیم و بدون حرف و حدیث به لیگ بر‌تر صعود کرد، در این مسابقه، حکیم نصاری بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه 31 تنها گل مسجدسلیمانی‌ها را وارد دروازه حریف کرد.

تیم نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های لیگ آزادگان 31 گل را وارد دروازه‌های حریف کرد و 22 گل نیز رقیبان خود خورد و با تفاضل گل 12+ توانست به لیگ بر‌تر راه پیدا کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. باسلام و تشکر از اقای جلیلی وهمه مسولین محترم که تلاش کردند تا ورزشگاه اماده شود انشا…فرودگاه نیز بازگشایی شود .متشکریم.

  2. انشالاه به امیدخدا

  3. با سلام اقای مرادی لطف کنید اگر ورزشگاه دتا پایان هفته به بهره برداری نرسید به اقای دکتر جلیلی اطلاع دهید تا با مسولین کم کار برخورد نماید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.