• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

دیدار فرماندار با منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و بخش گل گیر

  • کد خبر : 821
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴

در این جلسه که درفرمانداری مسجدسلیمان برگزارشد، عبداله ایزدپناه فرماندار این شهرستان ضمن تبریک به منتخبین شورای اسلامی شهر و بخش گلگیر و نیز منتخب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مهمترین بارزه اصلی این انتخابات را درک صحیح مردم از شرایط و اوضاع و احوال زمانه دانست و اظهارداشت:خلق یک جریان سیاسی به این عظمت […]

در این جلسه که درفرمانداری مسجدسلیمان برگزارشد، عبداله ایزدپناه فرماندار این شهرستان ضمن تبریک به منتخبین شورای اسلامی شهر و بخش گلگیر و نیز منتخب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مهمترین بارزه اصلی این انتخابات را درک صحیح مردم از شرایط و اوضاع و احوال زمانه دانست و اظهارداشت:خلق یک جریان سیاسی به این عظمت که به جرات می توان گفت نظیرش در هیچ نقطه ای از جهان را نمی توان شاهد بود نیاز به شناخت وسیع و درک صحیح یک ملت دارد و این مهم در رخداد انتخابات به خوبی و به روشنی ملموس و روشن بود. و از این رو باید سپاس گذار این مردم خردمند شد که به خوبی به فرموده های رهبر انقلابشان لبیک گفتند. ایزدپناه گفت:حفظ اعتماد به مراتب سخت تر از به دست آوردن آن است و حفظ این ویژگی بسته به چند عنصر نظیر صداقت در كارها و گفتار، تلاش و جدیت و…است، و از آنجا که مردم ما شیفته صداقت و راستی هستند باید این رویه و بارزه در وجود و اندیشه شما عزیزان باشد.

وی اضافه کرد:اگر مسائل پیش روی این شهرستان تماماً قابل حل شدن بود طبیعتاً زودتر از مدیریت های کنونی در شهرستان حل و فصل می شد، بنابراین باید رویه و خط مشی ما طوری باشد که اعتماد مردم را در كنارخود احساس کنیم، و از آنجا که اعضاء جدید و منتخب مردم در شورای اسلامی شهر دارای عنصر بصیرت و اندیشه و نیز نیروی جوانی هستند باید این امر مد نظر دوستان همان گونه که انتظار می رود وجود داشته باشد.

عضو شورای اداری استان در ادامه، با تاکید بر ضرورت شناخت حد و حدود  و وظایف شورا قبل از شروع رسمی به فعالیت اعضاء را امری مهم برشمرد و اظهار داشت:آنچه ضروری به نظرمی رسد نیاز مبرم این شهرستان به فضای آرام و به دور از حاشیه و جار و جنجال است و این مهم صورت نمیپذیرد مگر با تعامل سازنده مسئولین، مدیران سایر نهادها در شهرستان،و انتظاری که از دوستان می رود تلاش در جهت نیل به این هدف است، بنابر این زمانی این امر صورت می پذیرد که اعضاء محترم شورا با پرهیز از حاشیه سازی و عدم پردازش  به حرف ها و شناخت صحیح از وظایف خود در مسیر رشدو بالندگی شهرستان گام بردارند.

ایزدپناه ابراز امیدواری کرد،با تلاش منتخبین اعضاء شورای اسلامی شهر و بخش گل گیر،اعتماد مردم به رشد و آبادانی این شهرستان و اعتماد به مسئولین و مدیران شهرستانی بیش از پیش صورت گیرد و این امر را مستلزم تعامل اعضاء شورا را با مدیران و دستگاه های شهرستان دانست.

فرماندار مسجدسلیمان در ادامه به پروژه های جاری در سطح شهرستان هم اشاره ای داشت و خطاب به حاضرین گفت: با دورنمایی که می توان از پروژه های جاری و در حال اجرا در شهرستان داشت، می توان گفت که مسجدسلیمان در مسیر رشد و بالندگی است و انتظاری که از دوستان می رود گام نهادن در این مسیر آبادانی با یکدلی و تلاش شبانه روزی است و باید این بارزه درکنارسایرخصایص ذکرشده درمنش دوستان جاری باشد. در پایان این جلسه منتخبین مردم نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: مجله خبري مسجدسليمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.