• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

بهروز مکوندی: برخی به اسم من به دنبال منافع شخصی در نفت مسجدسلیمان هستند

  • کد خبر : 8003
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برخی به خاطر منافع شخصی از اسم من سوءاستفاده می‌کنند. بهروز مکوندی در مورد خبر درگیری برخی طرفداران او با هواداران مجید باقری‌نیا در تمرین نفت مسجدسلیمان گفت: من این مسئله را در رسانه‌ها خواندم اما واقعاً در جریان آن نیستم زیرا نه در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برخی به خاطر منافع شخصی از اسم من سوءاستفاده می‌کنند.

بهروز مکوندی در مورد خبر درگیری برخی طرفداران او با هواداران مجید باقری‌نیا در تمرین نفت مسجدسلیمان گفت: من این مسئله را در رسانه‌ها خواندم اما واقعاً در جریان آن نیستم زیرا نه در تمرینات حضور پیدا می‌کنم و نه همراه تیم هستم. شاید برخی می‌خواهند با سوءاستفاده از اسم من منافع شخصی خود را تأمین کنند. آنها اسم من را مستمسک قرار می‌دهند و به دنبال منافع شخصی‌شان هستند.

وی ادامه داد: من با خود باقری‌نیا هم صحبت کردم و خدمت این سرمربی ارادت دارم. در فوتبال یک روز مسئولیت با شماست و روز دیگر مسئولیت با شما نیست. این مسائل طبیعی است. من امیدوارم که مجید باقری‌نیا تیم شهرم را یک قدم جلوتر ببرد و افرادی که در این مسیر خللی ایجاد می‌کنند به فکر منافع تیم نیستند. من هم مثل باقری‌نیا و بقیه هواداران دوست دارم تیم نفت مسجدسلیمان موفق شود و چنین جریان‌هایی را محکوم می‌کنم.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: همه باید به نفت مسجدسلیمان کمک کنیم. اگر به نفت مسجدسلیمان ضربه وارد شود به ضرر من هم هست زیرا من هم کمک کردم تا تیم به اینجا برسد. به همین خاطر این جریانات را محکوم می‌کنم و دوست ندارم تیم مسجدسلیمان آسیبی ببیند. امیدوارم این آخرین باری باشد که شاهد چنین حرکاتی در نفت مسجدسلیمان هستیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=8003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. احسنت به بهروز خان ..نشان دادی شعور و معرفت ومرام بچه مسجدسلیمانی را.انشا… هرجا هستی پیروز و موفق باشی.بهروز خان اگر بتوانی جهت همکاری مجددبا نفت اقدام کنید ممنون میشیم. چون بنده بازیهای جنابعالی را از 25-30سال پیش میدیدم و احساس میکنم با هوش ودرایت شما وهمکاری با اقای باقری میشود امید به پیشرفت تیم داشت .ما نیز میدانیم دانش مربیگری شما بالا است .ومثلی هست که میگه:دو شیر در یک اقلیم نمیگنجند:ولی مطمیءنا امسال در لیگ برتر به وزن دانش مربیگری شما افزوده شده و برای سالهای اتی فوتبال مسجدسلیمان مفید تر خواهید بود .به امید روزهای بهتر برای شما وفوتبال وورزش مسجدسلیمان.متشکر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.